17 ianuarie 2016

Rosu si negru - accesorii palarie

Tema noii provocari a celor doua zane verzi m-a determinat sa realizez un proiect care de mult astepta sa vada lumina zilei, si anume palariute din capace de PET. 
Pentru inceput am realizat doua palarioare care vor deveni agrafe, dar sper sa nu ma opresc aici pentru ca am in minte o multime de combinatii de culori, si vreau sa fac si cateva brose, nu numai agrafe. 
Sunt mici-mititele, calota palariei este un dop de la sticla de apa iar borul un carton cu diametrul de 6 cm. 
Vedetele....
rosu



negru





si capacelele din care le-am facut


6 comentarii:

  1. Sunt superbe!! Ma gandeam cat de bine ar merge si la o papusica ;)). Aveam una cu picioare fixe, romaneasca, mai micuta decat sunt cele gen Barbie. Ce o mai gateam ;)).
    Bafta :D.


    ps: daca mai apare cumva inca un comentariu a aparut un mesaj de eroare la primul :D. asa ca nu stiu daca s-a trimis sau nu.

    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. La asta nu m-am gandit, dar ar merge foarte bine un model usor diferit, la astea baza este plina, nu intra pe cap.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt! Cred ca si in marime naturala ar arata foarte elegant!
    O zi excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) sa stii ca si eu m-am gandit ce bine ar arata o palarie reala modelul acesta! Dar este un model elegant, nu stiu unde as putea sa o port... ca la noi nu e la moda sa porti palarii la nunti :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ideea este senzationala iar rezultatul de mare efect...Esti extrem de creativa si plina de idei frumoase.
    Spor in toate draga mea

    RăspundețiȘtergere
  6. Ei, tu esti foarte draguta dar pentru inspiratie exista netul! Imi apartine doar realizarea, nu si ideea :)

    RăspundețiȘtergere