26 august 2017

Ardud fest 2017

Cu intarziere de o luna dar cu mare placere pentru ca a devenit un eveniment de suflet pentru noi, mi-am facut timp sa postez cateva imagini de la un festival medieval care pe an ce trece devine tot mai interesant. Evenimentul se intinde pe durata a trei zile, iar anul acesta pentru prima data am ramas 2 zile, fiindca in fiecare an seara zilei de sambata s-a prelungit cu concerte si specacole cu flacari pana tarziu in noapte. Noi avand cale lunga inapoi spre Cluj nu am reusit sa ramanem anii trecuti pana la final. Marele nostru regret a fost faptul ca in Ardud, desi oras, nu exista absolut nici o posibilitate de cazare, asa ca ne-am cazat in Satu Mare, putin cam incomod pentru ca a trebuit sa trecem de Ardud, sa ne cazam si apoi sa ne intoarcem. 
Pe o caldura infernala, greu de suportat ca spectator daramite ca actor, am asistat de-a lungul a doua zile la spectacole de lupte, dansuri, scoala de lupte, manuirea biciului, concerte de muzica medievala si folk... Momentul culminant l-a constituit in seara zilei de sambata vizita unui grup de cavaleri templieri. 
Peste zi au existat pauze, momente in care ne-am refugiat in beciurile castelului unde ne-am revenit din caldura sufocanta. Exista o poveste interesanta legata de aceste beciuri, o poveste despre dragoste si tradare. Din pacate de acolo nu am fotografii pentru ca erau in jur de 16-17 grade si la cele 20 de grade diferenta aparatul a facut condens. 















3 comentarii:

  1. nu stiam de asta!
    Pozele sunt rupte dintr-o lume de basm, minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am fost a treia oara acolo, dar a fost a sasea editie a festivalului. Este deconectant, spatiul este in afara orasului si nu e prea aglomerat.

      Ștergere