5 septembrie 2018

Pizzi goffre

Am ajuns si la pizzi goffre, pentru ca asa sunt eu, nu am rabdare sa lucrez o tehnica pana ma perfectionez, musai sa topai dintr-una in alta si sa le incerc pe toate. Fiind inrudita cu decupajul si avand si un finisaj vintage, mi-a tot facut cu ochiul pana m-am hotarat sa incerc.


Am luat o sticla de un litru de Borsec (din sticla, evident), am facut o pasta de structura cu ce aveam prin casa, sa nu mai dau banii si pe aia, am cautat ceva dantela si am gasit o bucata draguta si lucrata cu mana dar destul de veche si nu in cea mai buna stare, un servetel si m-am apucat de lucru.



Nu sunt tocmai incantata de rezultat, imi place dar se poate mai bine, totusi ma gandesc ca e prima si poate la urmatoarea o sa fiu mai atenta. 

2 comentarii:

  1. Eu sunt profan la categoria decoupage. Am lucrat doar cu ceva lipici din orez chestii usoare..
    Nu e rau sa treci de la una la alta. Cand vei simti nevoia sa te intorci la o tenica o vei face cu siguranta :D.
    Imi place tare mult cum ai decorat sticla <3. Si ce frumos ai pus in valoare dantela !!! <3

    Ahhh voiam sa iti zic si ca am lansat provocarile de septembrie. Am schimbat putin formatul. Sper sa-ti placa :D.
    pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc draga mea, era pacat de danteluta sa stea ingalbenita intr-o cutie.
    Am trecut pe la tine, ma bucur ca ne provoci din nou, abia am asteptat sa revii!

    RăspundețiȘtergere