20 februarie 2019

Geanta din blugi reciclati

De cand ma bantuia ideea unei gentute din blugi! Nu de blugi, din blugi imi trebuia, pentru ca denimul este un material de calitate si e pacat de el sa-l arunc cand se strica blugii. Am adunat multe perechi de cativa ani incoace, am studiat o gramada de tutoriale, dar tot amanam. Pana intr-o zi :) cand am luat foarfeca in mana si am ales o pereche de blugi care nu avea tivul deteriorat (ca era mai simplu asa) si m-am apucat. A fost mai simplu decat m-am asteptat, poate si pentru ca geanta e simpla, fara captuseala si fara fermoar. Pe langa nasturele pe care i l-am cusut i-am pus pe interior doua bucati de arici sa nu fie usor de strecurat mana inauntru . Manerele sunt de la o poseta stricata dar ele au scapat intacte si le-am cusut cu mana aici pentru ca nu ar fi mers la masinuta mea o asemenea grosime. 


6 comentarii:

  1. Este tare faina.Imi place ca este spatioasa si merge asa...casual...
    Ce fain ca stii sa cosi la masinuta...
    Multa inspiratie 🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine ti-a iesit!
    Sa o porti cu drag si cat mai mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, si eu vreau sa ma tina cat mai mult! Cand se strica o fac portmoneu :)

      Ștergere