26 aprilie 2019

Oua kimekomi

Dupa o luuuunga vacanta din care inca nu m-am adunat suficient sa selectez fotografii si sa scriu o postare (sau 2) am reusit totusi sa decorez niste oua, doar se apropie Pastele. De cativa ani incoace ma straduiesc sa decorez macar un ou care nu e de mancare, s-au adunat deja cateva dar nu cate mi-as dori. Dar nu-i bai, in timp o sa sa adun o colectie pana la urma :) 
Asa ca am decorat niste oua, mai intai 3 oua golite de continut si acoperite cu servetel sau cu hartie printata (cel din mijloc) 


apoi alte trei din polistiren, imbracate in catifea. Tehnica se numeste kimekomi si se foloseste si la globuri, ce imi place mie este ca varietatea modelelor este practic infinita (chiar daca eu am inceput cu ceva foarte simplu) si se pot folosi si bucatele mici-mici de material pe care altfel le-ai arunca. In functie de model, poti integra in el si bucatele de 1-2 cm de material textil. 






Acum singura problema e ca nu ma pot hotari care imi place mai mult :) 

8 comentarii:

  1. Hristos A Inviat!Pace si bucurie alaturi de tori cei dragi.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hristos a Inviat! :)
    Iata ca am venit in vizita la "tanc", in prima zi de Paste ;).
    Te cred si eu ca nu te poti hotari!! :) Toate sunt frumoase.
    Ma bucur mult ca sa vad si ouale golite decorate. Mi-ar placea si mie sa incerc. Am vazut pana acum din cele incondeiate, din cele traforate (:O - ceva de stai si te uiti si nu iti vine sa crezi), dar, desi m-as fi asteptat sa fie, din acestea cu servetel nu vazusem... cel putin nu golite, pentru ca am facut eu unul cu servetel cu lipici de orez (uitasem.. lol).
    Cat despre cele kimekomi .. wow. Da, stiam de globuri... dar ce fain arata ouale ;))). Abia astept sa mai faci :D.
    Pupici cu drag si sarbatori fericite :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat ca a inviat! Iti multumesc pentru aprecieri! Partea cea mai grea a fost golitul, restul a fost mai usor :)
      Oua traforate am vazut si eu, sunt superbe, dar ma indoiesc ca sunt de gaina. De strut si gasca sunt cele mari, cele mai mici cred ca de rata, toate au coaja mai tare decat cele de gaina.

      Ștergere
  3. Hristos a inviat!
    Cele imbracate in catifea sunt super-super! Sunt ca niste bijuterii! Frumoase tare sunt si cele din prima foto.
    Succese! :)

    RăspundețiȘtergere