21 noiembrie 2021

Globuri kimekomi

 Tehnica asta japoneaza de mult ma atrage, ca multe altele de la japonezi. Presupune rabdare si multa migaleala, dar rezultatul e pe masura zic eu, chir si pentru o incepatoare ca mine. Adica, stiu ca ma laud singura, dar cand am inceput nu ma mai puteam opri, asa de mult mi-a placut rezultatul. Am inceput cu un set de patru globuri, am mai cumparat patru, si inca patru :) 

Nu le-am lucrat acum sunt facute mai de mult, inca nu am revenit la handmade, am revenit doar pe blog :( 

Imi place foarte mult ca am putut folosi tot felul de resturi de materiale, dantele snururi, margelute si alte maruntisuri cu care nu mai aveam ce face, pentru ca erau prea putine pentru orice altceva. La modele mai complicate, chiar si 2 cm de material pot fi folositi. Si o margea frumoasa dar desperecheata, un lantisor de 2-3 cm care ar parea numai bune de aruncat. Si multe ace de gamalie, cu care am pixat margelele, nimic nu e lipit, asa ca uite si un dezavantaj: nu sunt deloc child-friendly. Cred ca japonezii au copii foarte cuminti :) 



















3 comentarii:

  1. Interesantă aceasta tehnică Kimekomi. Îmi plac glorburile realizate de tine.
    Cele îmbrăcate în material îmi sunt cunoscute ca tehnică , numai că eu o cunoșteam sub numele de kinusaiga = patchwork pe polistiren.

    RăspundețiȘtergere