21 ianuarie 2022

Bradut din nasturi de sidef

 Nu ma intrebati cand au trecut sarbatorile ca habar nu am, au trecut pe langa mine si le-am simtit prea putin. Poate ca si din cauza ca au picat intr-un weekend si nu am avut absolut nici o zi libera, la mine la munca nu se mai aproba zile libere de sarbatori din cauza rautatii oamenilor. A iesit scandal candva ca vesnic aceiasi erau in concediu si la munca logic, tot timpul ceilalti. Solutia a fost nu sa se aprobe pe rand, ci sa nu se mai aprobe nimanui. No comment. Ok, sa trecem peste asta. Am lucrat tabloul acesta in acelasi timp cu cel din bijuterii dar nu am reusit sa il postez pana acum, cand iata ca aproape a trecut si ianuarie. 



De foarte multi ani adun nasturi din sidef, i-am taiat de pe diverse haine (erau la moda prin anii 90-2000 parca) pentru ca imi place foarte mult sideful. Candva am vazut la cineva un colier din asemenea nasturi, cumparat din Italia si am ramas cu gandul la el, dar nu m-am invrednicit sa fac unul. Mai am nasturi, deci poate-poate :) 

O rama cumparata de la reduceri ca era un leu si era frumoasa :) catifea neagra si nasturi vintage, piesa din varf este de la un magazin cu piese de bijuterii, are deja si ea multi ani in spate, si am un bradut care imi place foarte mult! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu