9 iulie 2022

Cărți în miniatură

 Revin cu greu după o jumătate de an obositor și stresat in care am găsit puțin timp sa mai lucrez câte ceva și deloc să postez. In ultimul timp au început să mă tenteze miniaturile pentru păpuși, mai exact de la provocările lui Rux încoace. Nu aveam destule adunate, acum mă uit cu alți ochi la lucruri care chiar nu însemnau nimic până acum. 

Cu ceva ani in urma m-am înscris la Amway, don't ask, a fost oricum un eșec pentru că nici vânzările nici convingerea oamenilor nu sunt printre abilitățile mele. Am rămas cu un teanc de reviste pe care eram pe punctul să le donez pe fb (sunt persoane care fac genti din reviste și le doresc) când mi-a venit ideea să fac eu cărticele. Mi-am rugat soțul sa le taie și le-am îmbrăcat în piele.







Deocamdată nu am mai avut idei de titluri dar o sa le pun tuturor titluri. Trebuie sa mă gândesc la cărți cu titlu scurt că nu pot scrie prea mult 😀

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu