17 iulie 2023

Calutul de mare

 După muuuult efort am reușit să pun mâna pe ceva și să fac un proiect mic mititel pentru episodul doi al provocarilor verzi unde ne poarta povestea?, dar zic eu ca tot este mai bine decât deloc. Povestea ne poarta... pe fundul marii, in cautarea brosei pierdute. Lucrând în continuare pe tema cărții de luna trecută, Luna Betiluna și Dora Minodora in tara lui Pește Mămăligă Prăpădește, am incercat sa recreez micuțul căluț de mare, Hippocampus.  


Am o jucarie pentru plaja in forma de calut de mare, pentru "prajituri" din nisip. Mi-am rugat sotul sa imi toarne o forma din ghips, nu de alta dar fiind din plastic rigid e greu de scos ghipsul intarit, si el se descurca binisor. 


Calutul meu este cam grasut in comparatie cu cel al autoarei, dar se potriveste cu grasunica de Dora Minodora. Si nici coloratul nu a mers cum as fi vrut, maroul de care dispun are o culoare de teracota si nu am reusit sa scoat din el tenta de rosu. 


E cam mititel pe langa Dora, va reusi sa o duca cu trasurica? El zice ca da, in apa Dora cea plinuta va cantari mai putin. 


10 comentarii:

  1. Ce simpatică ești cu dora cea grăsuță! E adorabilă, iar căluțul de mare e chiar foarte frumos. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, așa spune povestea că este grăsuță, și așa am găsit și eu păpușica.

      Ștergere
  2. Un deliciu ceea ce ai reusit! Cu siguranta se va descurca cu trasurica, iar Dora Minodora va fi vesela intr-o calatorie fantastica!
    Felicitari pentru continuarea povestii! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. hahaha, ce de gânduri! Lasa povestea sa curga... totul se va întâmpla asa cum trebuie, ca în povesti ♥ Calutul de apa este superb! iar Dora Minodora nici macar nu este grasunica!
    in povetile cu Fat-Frumos, calutii mâncau jar sa primeasca puteri magice... precis si Hippocampus va primi pe tava niste alge de foc, si va trage trasurica ca pe un fulg! ☺
    Felicitari pentru realizarile de pâna acum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să vedem, alge de foc 😲 poate găsim ceva. Mulțumesc!

      Ștergere
  4. E dragalas si fara a fi pus "in context", dar fiind intr-o poveste fantastica e cu atat mai dragalas! Felicitari! ❤
    De cand am colorat figurinele din ipsos primite de la MNiko ma extaziez cand vad figurine din ipsos! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana, am și eu destule care așteaptă să fie colorate, dar sunt mai micuțe. Și în general cu tematică de Crăciun.

      Ștergere
  5. Am ajuns!!! Tot astept o furtuna (si ma sperie si linistea dinaintea ei si diferite zgomote prin zona .. haha). Am profitat sa recuperez, ca nu se stie cat d ecald va mai fi si maine.. in plus voiam neaparat sa iti zic ca adooooor calutul de mare pe care l-ai facut!!! E minunat :D Ce ma bucur ca ai reusit sa te joci :D.
    Sigur ca va fi floare la ureche de calut de mare sa poarte o trasurica in care sa o plimbe pe Dora. Doar e un calut de mare fermecat (si apropo imi plac mult calutii de mare.. :D).
    Pupici cu draaag!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să nu avem furtuni chiar dacă e vremea lor. Ploaie și răcoare da, dar furtunile sa se abțină.
      Mă bucur că îți place căluțul, sper să reușesc să ii fac și trăsurica luna asta. Citesc ce am scris și văd multe speranțe 😄

      Ștergere