27 august 2023

Mini-farfurii din plastic

 Pentru transformarile creative ale lunii august, propuse de Mihaela, am "fabricat" niste farfurii din ambalajul de plastic care se gaseste in interiorul cutiilor de bomboane de ciocolata. Din pacate luna august a fost foarte putin productiva pentru mine, prea multa caldura, prea multa munca, o combinatie care m-a lasat fara timp si energie sa fac ceva si pentru sufletul meu.

Inca este foarte cald, de fapt azi si maine se va atinge recordul de caldura al verii la Cluj, dar azi am lasat deoparte toate treburile si am pus mana pe instrumentele mele de lucru. La farfurioarele astea lucrez cate 5 minute pe zi de vreo doua saptamani de fapt, dar azi le-am finalizat.



Am decopat formele ramase dupa lichidarea unei cutii cu bomboane de ciocolata, deocamdata le-am folosit cele de sus, rotunde si patrate. In fotografii apar doar cele rotunde, pentru ca s-a terminat materia prima. Le-am colorat cu un lac de unghii alb mat, pe care l-am cumparat acum vreo 10-11 ani. A fost un set pentru french, dar baza si topul s-au terminat demult, in schimb cel alb pentru varfuri a ramas aproape intreg (a fost aceeasi cantitate in toate). Fiind atat de vechi am fost surprinsa ca nu s-a uscat, dar nici mult de trait nu parea sa mai aiba. Asa ca am dat trei straturi pe interior si alte trei pe exterior, de aceea a durat atat, trebuia sa se usuce bine dupa fiecare strat.




Una din farfurioare am umplut-o cu fursecuri glazurate si i-am intins-o Codrutei sa se serveasca. Nu a facut nazuri, l-a ales pe cel mai mare :)))) 





6 comentarii:

  1. Ha, ha! Codruta vrea fursecuri! Bravo ei! Nu m-as fi gandit la farfurioare!
    Eu am facut din asa ceva baza pentru martisor, turtindu-le deasupra flacarii.
    Culmea este ca am vorbit de asta la un fiction!
    Pupici si o saptama frumoasa! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce fain arata farfuriutele!!!!!! Tare mult imi plac - tocmai mi-ai amintit ca am si eu unele din alt material. Chiar sa le acord atentie!
    Imi place insa maxim ideea ta. Acum stau si a intreb daca eu am ceva care sa se pastreze. Singurele 4 suporturi au forme neportrivite si stau cu gheata in congelator (in caz ca am nevoie pentru combina (pe caldurile astea uneori o mai ia razna si ea...)

    Pup cu drag si felicitari!! Tare frumoas farfuriutele (si imi plac si fursecurile... hahaha :D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu toate au forma potrivită, nici astea nu au fost chiar ideale. Sunt curioasa sa vad farfurioarele tale.

      Ștergere
  3. Ce idee faina! Mini farfuriile sunt dragalase foc! Taaaare de tot ideea cu fursecurile glazurate! 😃 Daca o fi, acum stiu din ce sa fac un set de farfurii pentru... 12 "persoane" in miniatura!
    Felicitari pentru idee, dar si pentru realizare!

    RăspundețiȘtergere