30 septembrie 2023

Lorax

 M-am străduit din greu sa fac ceva cat de mic pentru provocările verzi în această lună. Problemele s-au ținut scai de mine, din concediu am venit cu o frumoasa enterocolita, abia mi-a trecut că am mers la muncă, unde toate colegele cu copii la școală sunt răcite că deh, a început școala. Eu in general rezist foarte bine, dar probabil pe fondul imunității scăzute aseară a început să mă doară gâtul și acum fac și febră. 

Daaar ceva mic-mic tot am făcut, i-am făcut Codrutei un tablou cu Lorax. Recunosc că am printat imaginea, nu am avut nervii necesari să desenez eu, dar cel puțin am colorat-o și am înrămat-o. Ca sa fie și altceva reciclat (in afară de creioanele cu care am colorat) am făcut rama din bețe de înghețată. A rămas natur pentru că dacă mai stau sa le colorez trece ziua de azi ( am fost la grădină, abia la 9 am ajuns acasă). Și culorile nu sunt cele mai potrivite, dar deocamdată am puține și atât s-a putut.



8 comentarii:

  1. Of, mereu se intampla asa cand incepe scoala!
    Insanatosire grabnica, Pompilia! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea, mie mi se întâmplă foarte rar și m-a luat prin surprindere.

      Ștergere
  2. ce tablou dragut! O rama foarte originala, excelenta idee ♥ Si uite asa, am facut si eu cunostinta cu Lorax... ca nu il stiam, cumva mi-a scapat aceasta vedeta! ☺ Cand am ctit titlul si am vazut bluza papusii tale, m-am gandit cumva la Lurex ☺☺☺☺

    Un start bun in OCTOMBRIE! O luna plina cu momente vesele si relaxare si inspiratie in tot ce vrei sa întreprinzi ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cumva l-ai pierdut, a fost tema uneia dintre provocările lui Rux și cu ocazia asta am aflat și eu de el. Dar a fost dragoste la prima vedere că nah, ecologia.

      Ștergere