18 aprilie 2024

Reflexii in oglinda - înaintea furtunii

Marti seara pe autostrada, gonind spre apus, cu furtuna Renata venind din fata, am facut niste fotografii interesante, zic eu, numai bune pentru reflexiile in oglinda gazduite de Carmen. Erau doua straturi de nori, unul la inaltimea normala a norilor, celalat foarte jos, se tarau peste dealurile din jur, maxim 200 de metri inaltime. Cei de sus se deplasau lent intr-o directie, cei de jos rapid in alta. Printre ei aparea soarele, stingher si palid.

M-am obisnuit demult ca nu vede si camera ceea ce vede ochiul meu, dar in realitate cerul se vedea destul de diferit. Atmosfera era sumbra, asa cum apare si in fotografii, dar cerul era auriu in jurul soarelui.

De atunci avem ploaie, vant si frig, de ploaie era nevoie ca nu a mai plouat cam de o luna, dar de frig ne puteam lipsi. Luni au fost 30 de grade, azi doar 4 la amiaza si anunta doua nopti foarte reci, cu 1 si 0 grade.

14 aprilie 2024

Decorațiune iepuraș

Pentru tema "la indigo" a transformarilor creative ale lunii aprilie am ales iepurasul cu interiorul decupat. Am vrut sa incerc si noul cutter pentru taiat cercuri, dar am putit taia cu el doar exteriorul cercului mare pentru ca nici nu am vrut sa fac iepurasul foarte mare si nici nu aveam la indemana suficient carton. Am folosit ambalajul in care am primit o carte, am decupat doua cercuri separate din care unul cu urechi si le-am prins intre ele cu banda adeziva. Am decupat si interiorul urechilor, dar dupa ce m-am tot chinuit cu ata am ales sa le infasor in intregime. Ata, evident din eternul stoc de ghemulete, ultimele doua floricele din lemn de la Rux si o floare yo-yo lucrata mai demult dintr-o camasa de matase, decorata cu un nasture chiar de la respectiva camasa.

Iepurasul are si o agatatoare dintr-un fir de matase albastra, dar este atat de fin ca se vede destul de greu.

11 aprilie 2024

Bărcuță origami

Aventura lui Ocean continua cu debarcare pe tarmul unei insule exotice. Debarcare pentru care avea nevoie de o barca, asa ca am construit una din hartie. Din pacate am avut la indemana doar hartia obisnuita pentru copiator, una putin mai groasa ar fi fost minunata. Nu am vrut sa mai astept si sa scotocesc dupa alta hartie pentru ca se facea seara si pierdeam din nou lumina zilei.

Barcuta este la prima incercare, (am facut doua indoituri usor decalate, am refacut si de aceea lateralele stau putin cam desfacute) am vazut acest model si mi-a placut, are fundul plat si navigheaza bine, pluteste chiar si pe apa. Pentru Ocean am improvizat "apa marii" dintr-o esarfa albastra si a coborat curajoasa in barcuta fragila.

Dupa o calatorie destul de scurta, dusa de curentii marini a ajuns la tarmul insulei. Vreti sa stiti unde a ajuns? Este tocmai in Malaiezia. Sper sa ne trimita o vedere de acolo!

In drumul spre tarm s-a oprit si pe site-ul provocarilor verzi sa se inscrie la a cincea tema din seria "sapte dintr-o lovitura".

7 aprilie 2024

Felicitare

Este gata in sfarsit si felicitarea lunii aprilie, prima tema a transformarilor creative.

Am folosit o imagine pastrata de cativa anisori, decupata de pe o cutie de caise trase in ciocolata, sau poate bomboane, ca este de mult si nu mai stiu exact de la ce este. In orice caz, este din carton subtire, iar imaginea este usor in relief. Mi-a placut tare mult si am decupat-o inainte sa arunc cutia. Este destul de micuta, asa ca am facut o felicitare de dimensiuni mici, dintr-un sfert de coala A4, cum erau candva la moda. Am felicitari chiar si mai micute din anii 70 si 80.
Pentru ca mare lucru nu mai incapea pe foaie, si pentru ca mi-am luat saptamana trecuta niste carioci cu varful pensula, m-am gandit sa le incerc. Pensula este cam lunga, eu cam nepriceputa, asa ca a iesit o mazgaleala colorata 🤣🤣🤣. Si pentru un "ceva" in plus am lipit doi nasturei din lemn, colorati, pe care i-am primit de la Rux la un premiu acum multi (deja) ani.

4 aprilie 2024

Reflexii în oglindă - jungla de pe pervaz

Zilele trecute am tras draperia in dormitor iar afară era soare puternic. Când am văzut siluetele florilor am fugit repede după telefon, mi s-a părut că arată interesant.

Fotografiile diferă pentru că am modificat setările camerei.

31 martie 2024

Cosmetice in miniatura

Sau o incercare nu foarte reusita? De mult sa pregatesc sa fac in felul acesta pachete cu alimente, dar in ultimul moment m-am gandit ca Ocean are nevoie in vacanta ei si de produse feminine, ca o domnisoara ce este, si de niste cosmetice. Am folosit cele mai mici imagini pe care le-am putut gasi intr-un catalog de cosmetice, carton si scoci, dar nu am avut la indemana decat scoci ingust si n a prins prea bine pe margini.

Mai jos sunt bucatile decupate, inainte sa le lipesc. A durat o vesnicie si pana la urma am renuntat la una dintre imagini, si asa am reusit sa fac fotografiile dupa 10 noaptea, in graba si cu lumina proasta. In graba, ca ceasul suna tic-tac si peste cateva ore deja ma trezeste. Merge pentru o prima incercare, dar se putea si mai bine.

Postarea participa la provocari verzi, tema Sapte dintr-o lovitura IV, si la transformarile creative ale lunii martie, tema fii creativ.

28 martie 2024

Plecarea lui Ocean - plus cateva accesorii pentru plaja

Ocean a fost foarte ocupata in ajunul plecarii - a dat iama in materiale si a croit de zor. Doar a croit si a lipit, nu a cusut, nu ar fi avut timp si pentru asta. Pentru ca se indreapta spre sud si spera sa poata face plaja pe insule exotice, si-a completat geanta de plaja cu cateva accesorii: un pareo dintr-un voal fin pe care l-a infasurat in jurul ei si l-a legat dupa gat, niste slapi (sau mai pretentios zis flips-flops) pentru tarsait in nisip,

si un cearceaf de plaja croit dintr-un material imprimat cu o floare mare (s-a intins exact peste floare, asa ca nu se vede bine). Evident ca s-a intins pe el sa il probeze, nu cumva sa fie prea mic (noi astea micute avem problema asta, nu incapem oriunde 🤣😂😂). O vedeti ce incantata este la gandul calatoriei?

Mai jos se vad materialele din care am facut slapii, un carton subtire si dur peste care am lipit panglici albaste (cu cat am apropiat camera telefonului de ei, cu atat par mai franjurati, desi cu ochiul liber nu arata asa).

Si cireasa de pe tort, dupa ce s-a incarcat cu bagaje Ocean a ajuns in port. Abia a ajuns si nu are stare, a deschis valiza sa verifice daca nu a uitat ceva acasa. Vaporul de agrement asteapta cu panzele umflate, in curand va fi doar un punct aproape de linia orizontului.

Inainte sa urce pe corabie, Ocean a avut grija sa inscrie aceasta postare la provocarile verzi, tema Sapte dintr-o lovitura II, dar si la rubrica gazduita de Carmen, reflexii in oglinda