4 februarie 2015

Sticle decorate cu sfoara

Am salvat recent doua sticle de la aruncatul la gunoi, una este ramasa de la ceva bere, alta de la apa de trandafiri. Cand imi ramane o sticla goala merge intotdeauna intr-o punga unde asteapta sa imi vina o idee, nu se arunca niciodata ... 




Ideea este una foarte simpla, se ia sticla, sfoara si lipici, se infasoara cu grija, se asteapta sa se usuce complet, si se decoreaza cu ce aveti prin casa, ca altfel nu se poate numi proiectul reciclare. In cazul meu erau prin casa doua floricele menite sa ajunga martisoare, dar n-au mai ajuns, si niste capete de dantela ramase de la alte proiecte. Chiar daca toate materialele (in afara de sfoara) sunt resturi a iesit ceva dragut, nu?

2 comentarii:

  1. Imi plac nespus reciclarile tale....mai ales ca o faci atat de frumos si cu elemente atat de accesobile pentru noi toti...Sunnt tare dragute sticlele..Cred ca le folosesti ca vaze?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta si este ideea, sa reciclez ce am deja, daca as cumpara ceva nu ar mai fi reciclare. Ca vaza merg cel mai bine, dar arata frumos si asa fara nimic in ele, ca elemente de decor.

    RăspundețiȘtergere