15 mai 2014

Margelute din hartie

Metoda e simpla in teorie, mai greu este cu practica :). Am avut niste afise, unul mai mare si cateva mai mici, dar se poate folosi si hartie din reviste, preferabil de format mare. Am tras linii pana m-am plictisit si am decupat triunghiuri cu baza de 3 cm pentru margelele albe, de 2 cm pentru cele maro si de 1,5 pentru cele albastre. Am luat o scobitoare subtirica si am rulat la hartie, cat m-au tinut nervii. Adica nu prea mult odata, ca nu ii am prea rezistenti, varsta, deh. Am fixat cu putin lipici baza si varful, in rest trebuie doar sa aveti grija sa rulati cat mai strans. Forma se mai ajusteaza ulterior, se gliseaza usor hartia pana ajunge in forma pe care o vreti. 
Cand sunt gata toate se infig frumos in varful unor scobitori si se lacuiesc. Din nou ai nevoie de rabdare, pentru ca au nevoie de cel putin doua straturi de lac, eu am dat trei. Ca sa stea in picioare trebuie infipte scobitorile intr-o bucata de polistiren sau ceva asemanator. 



Am produs cantitatea de margelute pe care o vedeti mai jos, e o forma de terapie (pe bune!) si o sa mai repet povestea, dar numai dupa ce isi revin varfurile degetelor, ca le-am zdrobit infasurand hartia. 


Si pentru ca nu mai aveam rabdare, ieri pe la miezul noptii insiram la margelute: 


Arata bine si sunt surprinzator de usoare, adica nu ar trebui sa ma surprinda ca doar e hartie, dar na... 




2 comentarii:

  1. Curata terapie este ;)
    Acum 2-3 ani am rulat si eu margele asa...Doar ca din hartie colorata simpla...se vad tare frumos ale tale si setul creat cu ele arata minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De 2-3 ani ma tor gandesc si eu sa fac, acum le-a venit randul. Imi place ca hartia e groasa si au volum, si nu arata 2 la fel din cauza scrisului.

      Ștergere