26 octombrie 2018

Umbreluta din dantela

Daca nu v-ati dat seama pana acum, va spun eu :) ca sotul meu si cu mine suntem pasionati de fotografie. Ce are asta cu umbreluta? Are, ca la un moment dat, prin vara, imi zice el ca ce frumos ar fi sa avem o umbreluta de dantela, sa o folosim ca recuzita cand facem fotografii. Ne apucam noi si cautam peste tot, inclusiv pe la chinezi, dar renuntam repede la ideea de a cumpara pentru ca... sunt cam scumpe. Asa ca ma duc eu prin cateva magazine, ochesc o umbrela mai micuta, pentru copii, tip baston, si o cumpar. Evident ca peste cateva zile am gasit si mai micuta, dar deocamdata ajunge una. Poate una neagra cu alta ocazie!
Asa, si ajung eu cu umbreluta acasa, ii scot frumos partea de fas (e prin cutii acum, ca cine stie ce idei imi mai vin) si ma apuc sa tai o perdea. Nu am luat-o de la geam, am avut una de Pascani de pe vremea cand erau la moda, care a imbatranit si se taiase pe alocuri. Asa ca am croit frumos din ea opt triunghiuri din partea de jos care numai bine avea onduleuri, le-am cusut (de mana ca mi-a fost frica sa pun dantela la masina mea simpluta) si le-am prins de schelet.






Am intentionat sa vopsesc manerul si partea de sus cu alb, dar cum am terminat-o cu o zi inaintea festivalului medieval de la Ardud unde a avut ea prima ei sedinta foto :) nu am mai apucat si asa a ramas pana in ziua de azi.
Pentru ca o umbreluta de dantela alba poate fi un accesoriu minunat pentru o mireasa, umbreluta mea participa la tema 1 din provocarile toamnei.

7 comentarii:

  1. Weeee stii de cand imi doresc sa vad asa ceva? Nu stiu daca iti mai amintesti ca facusem si eu una micuta pentru umbrelutele de soare. Dar am pastrate niste „schelete„ de umbrele (asta pentru ca au defecte) special in ideea sa fac la un moment dat asa ceva. Si da... si eu vreau sa pastrez materialul de la umbrela pentru alte proiecte ahahaha).
    A iesit absolut superb!! (sper sa nu-mi fi aruncat perdelele.. lol - ce idee buna, poate gasesc ceva sa mearga si la ce am eu :D).
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai fuga dupa perdele :)
      Lasa ca si eu ma tot gandesc la una neagra, dar na gandesc cu ce sa vopsesc perdeaua alba ca de-aia am destula, sa nu ma apuc sa cumpar si neagra. Pentru ca, nu-i asa, e vorba despre RRRR :)

      Ștergere
  2. Super idee si superba umbreluta!
    Pfoaaaa! Cate umbrele defecte - mai mici si mai mari am aruncat! :) Nu-i bai! Gasesc in comert, si stiu un magazin unde sunt ieftine. :) Sa-mi incerc talentul. Si, pe undeva, stiu ca mai avem si o perdea "de Pascani". :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana iti multumesc! Eu am cateva schelete de umbrele defecte, dar sunt marimi mari si pliabile, nu merg pentru asa ceva. Ai nevoie de o umbrela mica, de copii, cu cat mai mica cu atat ma bine. Pai apuca-te de cautat perdeaua :)

      Ștergere