1 noiembrie 2018

Coronite

Mi se pare mie sau in fiecare an decorurile de Craciun apar tot mai devreme? Imi plac foarte mult si parca aduc un plus de energie in zilele mohorate ale iernii, numai ca incep sa apara cu mult inaintea iernii :)
Se pare ca ma aliniez si eu tendintelor si ma apuc tot mai repede de confectionat podoabe, deja am cateva care vor fi afisate aici cat de curand. Pentru inceput, coronite.
Prima este pe suport de polistiren, decorata cu conulete culese de pe te miri unde si trandafirasi din hartie creponata. Asta mi s-a parut ciudat la inceput, folosirea florilor in decoratiunile de Craciun, dar vazand tot mai multe m-am obisnuit cu ele si am inceput sa la includ si eu. Am facut un morman de trandafirasi, asa ca... urmeaza creatiile :)
 


A doua este din ramurile unui bradut la care cineva a renuntat si avea de gand sa-l arunce. L-am salvat si pentru ca era un bradut mai ciufulit, nu foarte estetic, l-am desfacut si am impletit coronite din ramuri. Ocazie cu care am aflat ca sarma aia poate sa fie extrem de dura. 


4 comentarii:

  1. Nu ti se pare! In unele locuri au aparut din octombrie... :O Am vazut eu reclama la sf lui septembrie ca pe nu mai stiu ce program tv din oct vine Craciunul (nu eram acasa, ca la noi nu merge tv..lol)

    Sunt f faine coronitele.. eu am o slabiciune pt ele. Sper sa fac si eu macar una anul acesta. :P
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu cum e faza cu tv-ul :)
      Hai la coronite, niciodata nu sunt prea multe la casa omului, si se pot face si cadou :)

      Ștergere
  2. Ti-a iesit minunata!
    Eu nu mi-am facut niciodata coronitza de Craciun. Pe ce suport le faci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, prima este pe un suport din polistiren, a doua este din crengile unui brad si sunt dintr-o sarma dura, le-am indoit si le-am legat cu sarma intre ele, fara suport.

      Ștergere