24 iulie 2019

Geanta din bluza tricotata

Am cam tras chiulul in ultima vreme la handmade, pentru ca am fost ocupata cu excursiile. Geanta asta am terminat-o de fapt prin mai, dar tot nu am gasit momentul sa o fotografiez. Acum reusesc in sfarsit sa o si postez :) 
Aveam in dulap de foarte multi ani un plover de iarna din bumbac pe care l-am purtat doar de vreo doua ori, pentru ca prin bumbac trece frigul la greu si nici nu ma avantajeaza albul iarna, concurez la culoare cu bluza. Asa ca am ciopartit ploverul, i-am pus intaritor termocolant si l-am accesorizat cu catifeaua dintr-o pereche de pantaloni. Are si captuseala. Cureaua era si ea cumparata de un secol dar nu am purtat-o niciodata, si-a gasit locul perfect in cele din urma. Eu sunt absolut incantata de geanta si prind curaj sa mai fac si altele!


8 comentarii:

  1. :) Buna si frumoasa pentru sezonul care va veni. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos a iesit gentuta!!! <3
    Am si eu una facuta dintr-un material de halat gros (verde, cred ca o stii de la provocari). Asa mie de draga!
    Am tot zis ca voi transforma si eu niste pulovere. Inca mai meditez cum sa procedez cu .. ciopartitul. Hahaha . Ca sa nu se destrame :P.

    Pupici cu drag :*!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am avut aceeasi problema cu ciopartitul, am descusut ploverul, am taiat intaritura la dimensiune, am lipit-o si pe urma am taiat si ploverul. Am festonat repede sa nu se mai destrame, si a fost destul de bine.

      Ștergere
  3. Super faina, mi-ai dat idei ca am si eu un pulover la fel doar ca albastru deschis, cred ca ar merge de o gentuta decorata cu ceva scoici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ii pui si un pic de alb, o sa fie perfecta, zic eu. Daca nu, merge si albastra simpla.

      Ștergere
  4. Excelent arata! Ideea e perfecta! Am o bluza roz, din mohair - imi place mult, de aceea am pastrat-o, desi e foarte veche (arata, totusi, bine). :)) Ar trebui "sa-i schimb viata"!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si asta era din antichitate! Go for it, e amuzant si util!

    RăspundețiȘtergere