20 august 2019

Cutiuta din dopuri de pet

Ultima provocare verde mi-a dat serios de gândit, hmm ce să fac eu din dopuri sa fie și util. Și să se facă și repede :) 
După o scurtă documentare pe net am găsit niște filmulețe cu o idee genială, cum să-ți faci mici recipiente din dopuri de pet. Am fotografiat și etapele, pentru că sunt puține și se execută ușor. 
Pentru primul pas am apelat la soțul meu pentru că am descoperit că am nevoie neapărat de o unealtă de tăiat, firez sau ceva de genul ăsta, că sa tai gâtul sticlei. Deci, e nevoie de doua sticle de orice dimensiune dar e preferabil sa fie la fel, ale mele nu au fost și se vede. Imediat sub dop au un fel de inel mai lat și se taie exact sub el. Se șlefuiesc tăieturile cu un șmirghel și se lipesc una de alta cu un adeziv puternic. 




Pentru aspect dar și pentru a vedea in interior am scos inelul acela de sigilare de sub dop.


Poate nu e prea arătoasă dar e utilă pentru păstrat mărunțișuri, mai ales în geanta. 

3 comentarii:

  1. Dar stii ca e o idee foarte buna? imi aminteste de "fisicurile" cu maruntis (parca asa se numeau).
    Foarte tare!! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa mi s-au părut și mie, genul ăla de idee "da eu de ce nu m-am gândit la asta". Nu-i bai, bine că s-au gândit alții:)))

      Ștergere
    2. Da, numai ca al tau e refolosibil, la posta erau din hartie ;))). :D

      Ștergere