17 ianuarie 2021

Jucării handmade

 Anul trecut mi-am cumpărat o păpușă cu articulatii și acum am inceput sa ii fac diverse accesorii. Hăinuțe, mobilier, o gentuță și flori in ghiveci și vază. Sa le luam pe rand :) 

Geanta de blugi e din blugi :) mai precis dintr-o bucata rămasă când mi-am scurtat blugii. Am găsit un tutorial foarte clar pe net și nu mi-a luat mai mult de 10 minute sa o realizeze. Am îmbrăcat o clema de birou in material și i-am pus mânere din elastic rotund. Elasticul era și el bine mersi într-o cutie cu de toate, recuperat din partea de jos a unor geci de fas. Banda decorativa... știu că scrie men's collection pe ea, dar o aveam și pe ea într-o cutiuță și se potrivea la fix. 



 Cele două rochițe sunt făcute foarte simplu din două mâneci de bluze. Bluzele erau din anii de glorie 90, total out of fashion și cu terminații la mâneci numai bune pt rochii/fuste minuscule. Nu au necesitat multă îndemânare, dar a ieșit ceva acceptabil. 





Următoarele la rând au fost ghiveciul și vază, făcute din capacele unui tub de lipici și al unui sirop de tuse. Le-am vopsit cu lac de unghii și am fixat cu silicon florile și frunzele. Trandafirii i-am cumpărat în buchețel pentru că mi-a plăcut culoarea lor iar frunzele de monstera le-am făcut dintr-o hârtie dubioasă, cu aspect de plastic și deja colorată verde. Aveam o coala in casa, habar nu am de când și de unde. 


Patul... la ăsta am muncit ceva. E făcut din carton de la cutii de pizza, cred că de doi ani am comandat pizza și am ținut capacele cutiilor. Am pus cartonul in doua sa fie rigid, am acoperit cu banda decorativa marginile iar la căpătâi am tapițat patul cu tafta. Roz, că e pat de fetiță :) 

Am tăiat salteaua din burete și am croit lenjeria. Pernele și plapuma sunt umplute cu vatelină pentru perne. 






5 comentarii:

  1. wooow!
    dar stiu ca esti pasionata, nu gluma!
    sunt pentru un copil, sau pentru tine?

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsit!!!!
    Nu m-am incumetat sa intru de pe tel - si acum cand am vazut ce frumos mi-a umplut comentariul de semne ciudate :)))).

    Este o colectie absolut fabuloasa ce ai realizat aici. Imi plac tare mult toate! Un MiniVers... :D adica mini univers.

    reau si eu sa fac o gentuta sa arate asa de bine <3. Am una de blug ce e drept - dar imi place cum arata cea facuta de tine, modelul :D.

    Aranjamentele florale arata pur si simplu fabulos. Iar costumatiile sunt atat de faine ;)).

    Imi place mult cum ti-a iesit patul :D. Genial ;)).
    Pup cu drag <3! Mi-ai dat asa un pic de elan sa mai finalizez si eu din proiecte. Stau cuminti si ma asteapta :))). In cutii.

    RăspundețiȘtergere