13 februarie 2021

Martisoare din scoici

 De cate ori ma duc la mare culeg o multume de scoici. Daca nu gasesc scoici, adun pietricele. Daca nu gasesc nici scoici nici pietricele, e tragedie. Acum doi ani in Turcia era doar nisip... Le tin cu anii prin pungi, dar uneori ma loveste harnicia si incep sa fac cate ceva cu ele. 

Aici am scoici culese in principal din Spania, acolo le-am gasit pe cele mai mari, 5-6 cm in medie, unele mai mari. Martisoarele le-am gandit ca pe niste posibile pandantive, asa incat am ales scoici gasite gata gaurite (fiind mari sunt foarte groase si greu de gaurit) si le-am pus cate un inelus mai maricel. Nu am fotografiat si spatele, se vede putin la unele din ele, l-am vopsit cu albastru intens. Interiorul l-am vopsit cu acrilic alb si l-am decorat cu servetel. Sunt sigilate cu lac pe baza de alcool, pentru aspect si durabilitate. Marginile sunr decorate cu vopsea aurie metalizata. Eu una sunt foarte multumita de ce a iesit!





4 comentarii: