30 noiembrie 2022

Felicitări decupate


 Cândva demult (de vreo 20 si ceva de ani) căutam idei pentru un venit suplimentar. Printre altele m-am gândit și la felicitări, dar nu a mers cum am sperat. Oraș mic, materiale cvasiinexistene inclusiv în Cluj, on line încă nu era, nu prea am găsit nici din ce, nici cu ce, și nici cumpărători nu am avut. Măcar am avut de făcut cadou, așa că nu am considerat că am lucrat degeaba. 



M-am inarmat cu hartie si un cutter ca altceva nu am gasit, chiar si cartonul colorat era greu de gasit si scump pentru bugetul meu, am copiat modele pe indigo ca talent la desen nu am suficient, le-am trecut pe carton, am decupat cartonul sa am un sablon si abia apoi am putut sa trec la felicitari. Cat de usor a devenit procesul, cu internet si o imprimanta! 
Mi-au ramas cateva prin sertare si m-a cuprins nostalgia cand le-am gasit asa ca m-am gandit sa le reamintesc unora si sa le arat altora mai tinere cum era viata unui artizan amator in preistorie :) 
Daca citeste cineva postarea m-as bucura sa imi raspunde la o intrebare: voi pastrati felicitarile primite? Eu am pastrat fiecare felicitare, vedere si martisor primite si din cand in cand imi face placere sa rascolesc printre ele, sa imi amintesc de cei care le-au trimis si sa revad in imagini viata de altadata (mai ales la vederi se aplica partea asta). 


4 comentarii:

  1. Sunt suuuuuperbe!!!!!
    M-am chinuit si eu sa fac cateva felicitari asa, tot cu un cutter... ohoho stiu cat este de dificil. Facusem cateva tentative kirigami.
    Ce ma bucur ca le-ai fotografiat! :*

    ca sa iti raspund: da, pastrez ce primesc cu mult drag! Cu atat mai mult daca sunt lucrate de mana :D.
    Imbratisari cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux, vine iarna si ma puca nostalgiile :) la mine vin iarna nu toamna. Mai am lucruri din astea facute acum 20+ ani, trebuie sa mai caut

      Ștergere
  2. Imi plac foarte mult. Am facut și eu dar numai cu flori si fluturi. Nu am avut ”model” de Crăciun. A doua îmi place enorm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niko asta sunt eu, ma arunc direct la ce e mai complicat si urma regret ca abia ies la liman, dar nu ma lecuiesc. Ma bucur ca iti plac, a doua lucrata cu alte materiale si eventual marita merge si inramata, zic eu.

      Ștergere