5 decembrie 2022

Tontonel cu clopoțel

 Asta e un elf. Chiar trei elfi. Pregatiti sa sara in bradul lui Rux. Pentru ca tot a decis ea sa impodobeasca bradul cu dragalasenii, m-am gandit ca numai bine ar merge unul din mititeii astia in bradut. 

Am adunat o gramada de conuri, asa ca nu a fost greu gasesc trei mai mititele si sa le accesorizez. Am avut nevoie doar de niste margele de lemn, carioci si bucatele mici de fetru. 


Sa fie mai interesanti, au si cate un clopotel in varful caciulitei sa isi poata anunta prezenta. 


Poza de grup



3 comentarii:

  1. Vai ce dragalasi suuuunt!!
    Tot zic ca imi iau si eu margele din astea de lemn :)))))) Si evident de fiecare data uit (am gasit un magazin online din care mi-am luat ceva fetru - poate cand o sa imi iau ochisori de siguranta :O- chiar)
    Ti-au iesit tare bine. Frumoase conurile - foarte potrivite pentru asa un proiect :)
    Si imi plac si clopoteii :D ce draguti sunt si mititei.
    ma bucur tare mult si iti multumesc ca impodobim impreuna bradutul
    pup cu drag :D!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trei mărgele aveam și eu din lemn, de-aia a ieșit un trio :) sper să am timp să mă var prin cutiuțe sa mai folosesc din materiale. Mă bucur și eu că am reușit să ajung la brăduți.

      Ștergere