1 februarie 2015

Cartofi albastri

Sau mov? Mai degraba mov :)
Stiu ca m-am puturosit, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu? Acum o saptamana m-am intalnit cu autoarea blogului Greenzonelife, si am primit premiul pentru reteta de prajitura cu cartofi, mai bine zis toate cele trei premii si un mic supliment, pentru ca au fost mai mult de 18 cartofi. 





In poza vedeti numai 10, pentru ca intre timp grosul a plecat la parintii mei si asteapta primavara sa fie plantati la ei in gradina, iar acestia 10 au ramas la noi si vor fi plantati intr-o gradina unde mai experimentam si noi una-alta. Sa vedem cine o sa aiba recolta mai frumoasa!
Si bonus am primit si o multime de seminte de uchiki-kuri (daca nu stiti ce sunt aruncati in ochi la Green pe blog si va lamuriti), si niste seminte de lufa, pe care de mult mi le doream. Evident ca au ratat sedinta foto si acum nu mai scot aparatul din geanta pentru nimic in lume :)
Sa vedem ce-o iesi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu