21 februarie 2015

Cutie de conserve refashioned

Aveam prin casa o cutie de la o conserva de carne, mai rar prind asa ceva ca nu prea mancam conserve, mai calcam pe bec din cand in cand... 
Cred ca nu e prima data cand spun ca nu arunc nimic, cantaresc totul de zece ori si ma gandesc ce as putea face din respectivul obiect. Mai jos este materia prima, cu explicatiile de rigoare: 


 Aveam asa: cutia de la conserva, panza de sac gata cusuta ramasa de la o sticla de vin si culmea ca se potrivea pe cutie ca o manusa, panglica cu fundita gata facuta (marturisesc ca nu imi ies funditele si pace) de la o cutie cu lumanari parfumate primita de ani de zile, inca mai miroase a ciocolata, iar dantela... era pur si simplu pentru ca e frumoasa.
 Cinci minute de imbracat cutia, cusut o fundita si pus un nasturas ramas si el de la o bluza veche, lipit floricica si fundita, et voila! Un suport dragalas pentru... mai vedem ce intra in el, pensule, pixuri, foarfeci, ceva de genul.


6 comentarii:

  1. am si eu puse deoparte niste cutii de conserve goale si ma tot apuc de facut un suport pentru tacamuri din ele dar nu stiu ce fac ca nu mai ajung sa-l termin :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos a iesit.Ma gandesc ca pe panza de sac ai putea si broda motive punct-cruciulita .Ai putea broda o leguma mica sau un fruct si ar fi un suport pentru lingurile d elemn pentru bucatarie...
    Ai atatea idei frumoase..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si ceva cu cusaturi in plan, dar pe panza matador, cu ochiuri mai mici. Panza de sac este preferata mea, dar nu stiu unde se mai gaseste.

      Ștergere
  3. Panza de sac am luat eu de curand de la NicoClaus din statie de la Minerva

    RăspundețiȘtergere