23 decembrie 2019

Brăduți din materiale reciclate

Ehei, de când tot lucrez la ei, credeam că va trece Crăciunul până să îi postez! Am reușit să fac șapte brăduleți din materiale reciclate și am așteptat cu înfrigurare o zi de weekend cu lumina bună (că în rest plec și mă întorc acasă noaptea) sa le fac fotografii. In special visam la fotografia de grup, acum că am realizat-o unii dintre ei vor pleca. 
Pe doi dintre ei i-ați mai văzut, mai am unul din reviste dar verde că s-a terminat vopseaua argintie :) 
Ceilalți sunt pe conuri. Cel alb cu roșu pe polistiren pentru că aveam conul cumpărat de câțiva ani iar ceilalți pe conuri din carton (din dosare de carton mai exact). Floricelele sunt din cămăși de mătase iar pentru cel albastru am îmbrăcat cartonul intr-o bucată de tricotaj. Pe acesta l-am decorat cu ce am găsit prin cutii, floricele rămase nefolosite, frunzulițe și mărgeluțe stinghere.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu