20 decembrie 2019

Suporturi pentru lumânări

Am realizat câteva suporturi pentru lumânări din materiale reciclate și mie una mi se pare că au ieșit chiar drăguțe :) mă da afară modestia din casă ha ha. 
Primul este in întregime opera mea, am luat un tub de la hârtia igienică și l-am îmbrăcat în bețișoare de înghețată (toate bețișoarele mele au avut cândva înghețată pe ele, nu cumpăr bețe pentru că ador sa reciclez). Am fixat în interior un carton care să susțină lumânarea și am vopsit totul alb, apoi am aplicat șervețel. Evident, cu lac pe deasupra :) 


Celelalte le-am gândit ca un set și am primit sprijinul soțului la realizarea lor. Concret, eu i-am dat dimensiunile și el le-a făcut din crengi uscate (tăiate și grădina noastră). Tot reciclare se cheamă, altfel ar ajunge pe foc. Pe acestea le-am decorat cu model de Crăciun, pentru că... ador modelele de Crăciun! 
Ah, și toate lumânările au aromă de ciocolată! 


2 comentarii: