28 februarie 2021

Martisoare umbreluta si fluturas

 Din cateva bucatele mici-mici de material si dantela, sarmulite si cateva margelute, am improvizat doua umbrelute, 5 cm cu tot cu maner. Merg purtate ca brose sau pandantive dar pentru ca 1 martie e chiar dupa colt (sper din suflet ca dupa coltul iernii :) le-am adaugat cate un snur si le-am facut martisoare, mai ales ca si ele sunt lucrate tot in culorile martisorului. si pentru ca i se potriveau perfect, una dintre umbrelute i-am imprumutat-o celei mai mici papusi pe care o am, pentru o sedinta foto. 






Fluturasul este lucrat tot in alb-rosu, de fapt rosul este o nuanta de coral, dupa un model exersat deja acum multi ani, am crezut ca nu sa il mai stiu face desi nu e complicat.



3 comentarii:

  1. Cat sunt de frumusele <3!!! Imi plac mult cum au iesit. Umbrelutele sunt dragalase foc. La fel si fluturasul <3. ADORABILE!!!
    In martie o sa ma martisorisesc si eu cumva. Vai... intr-un an, la liceu, mi-am impletit doua codite mici cu fir de martisor. Ce amintiri :D.
    Te pup cu drag - sa avem un martie frumos si bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai cu martisoarele :)))) abia astept sa le vad. Coditele alea as fi vrut sa le vad si eu, pacat ca atunci nu erau pozele asa de la indemana ca acum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culmea e ca si eu as fi vrut sa le revad. Si imi framant in gand amintirile... e posibil chiar sa fi facut poza si sa fi fost fix filmul ala din care nu a iesit nimic :(((( [ am avut at poza si la un desen de cap de fata facut pe usa... pe care dupa l-am sters cu guma.. pffff ].

      :D

      Ștergere