23 februarie 2021

Miniaturi

 Am inceput sa prind gustul jucariilor miniaturale :) Pana sa reusesc sa pun pe picioare o diorama completa pentru papusi mai am drum lung, mai ales ca imi lipseste tenacitatea, fac ce imi trece in cap pe moment, nu gandesc o imagine si lucrez pe urma tot sa o pot reproduce. Daaar incet-incet se aduna ele, si la un moment dat o sa am ce sa potrivesc. 

Pana atunci, trei noi creatii, o oglinda cu  raze, o posetuta si doua suporturi de creioane, evident cu creioane colorate in ele. 

Oglinda e de suflet pentru mine, fiindca am oglinjoara aia minuscula de o gramada de ani. A fost partea de sus a unei ascutitori chinezesti si o am din scoala generala, cred ca de prin clasele VII-VIII. Are doar 2,5 cm diametru. Pe vremea aia o ascutitoare chinezeasca era un bun de pret, aveam grija de ea ca de ochii din cap, dar candva pe la terminarea liceului plasticul a cedat si am ramas fara ea. Oglinjoara insa am pastrat-o toti anii astia (nu sunt deloc putini) si acum m-am gandit sa o daruiesc papusilor, le este de mai mare folos decat mie. Am folosit scobitori vopsite cu auriu si o bucatica de snur sutas auriu.


Posetuta rotunda este realizata din capacul unei sticle de suc cu gura larga. Am lipit un carton pe dos si am imbracat totul in piele rosie. Reciclata pot spune, sunt resturi ramase de la croit la o fabrica de incaltaminte. Un snurulet pe margine sa acopar lipitura, o floricica pentru decor si gata posetuta eleganta!


Ultimele pe lista, cele doua suporturi pentru creioane. Sunt taiate dintr-un tubulet ramas de la rola de hartie de la aparatul de incasat cu cardul (nu lucrez eu cu bani, dar lucreaza altii :). Le-am vopsit cu lac de unghii si le-am umplut repede cu creioane colorate. 





3 comentarii:

  1. Ahhhh ce imi place!!!! <3
    Numai eu nu mai apuc sa misc deloc desi uite, poate reusesc il conving pe Kouki sa ma lase azi un pic... Sta asa de imbietor si stoic lipit de mine ca..

    Imi place enorm oglinduta. Vreau si eu sa fac un asemenea proiect - cred ca am o oglinda rotunda care a fost a lui mami.. tot asa, de pe vremuri (i-a cedat suportul, bine ca nu si ea). Si eu mi-am pastrat tot felul de "fleacuri" pe care le simt ca si "comori". Tot in ideea de a le da o viata noua. Ca-mi sunt dragi din diverse motive :D.
    A iesit super oglinda.

    Si gentuta e f faina. Mama... ce mi-ar placea sa am o sursa din asta de aprovizionare cu petice de diverse materiale :))). Cum era inainte la croitorie. Puteai primi de la unele persoane dragute petice - eu am facut la scoala un tablou din petice si din ce mi-a ramas ma jucam cu sora mea... Mama... aveam un petic foarte special verde :))).

    Ce creioane mici.. trebuie sa imi spui... sunt resturi de creioane si le-ai subtiat sau cum ? :D. Vai tocmai mi-am amintit ca am si eu unele mici mici undeva.. Oare unde? in penar.. sau....

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu aveam petecute, sora mamei era coitoreasa :) stiu ce zici
    Creioanele se fac foarte foarte simplu, am taiat scobitori in doua si am vopsit capetele ascutite cu oja si actilice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D comori!!!! :D
      M-am gandit la varianta cu scobitori, dar aratau prea realizt, a trebuit sa ma complic un pic :)))))). Asta inseamna doar ca arata mult prea bine :))). As colora un pic cu ele.
      Pup

      Ștergere