23 noiembrie 2023

Reflexii în oglinda - miniaturi

 Le-am făcut în trei reprize, pe primele chiar demult, pe ultimele cândva în vară, dar nu știu cum se face că le-am tot ocolit când am făcut fotografii. Raftul este o cutie pentru bijuterii care vine fără capac, am luat-o special pentru ele că nu se potrivea nimic din ce aveam. 


Am pus mâna pe cutia cu mărgele, in principiu le-am folosit pe cele desperecheate. Am observat că cel mai bine arată mărgelele transparente și cele cu aspect metalic. Cele tip Murano îmi plac cel mai mult, am avut o jumătate de colier vechi, din care am avut câte două am făcut cercei, pe celelalte le-am făcut sticluțe de parfum. Ah, și câteva le-am găsit pe stradă 😛





In vază sunt cinci flori, nu știu cum le-am aranjat de nu se vede bine. De altfel acum văd că am făcut fotografiile cam înclinate și ultima nu este foarte clară.

Mi-ar plăcea și mie așa sticluțe frumoase de parfum! Și așa multe! 🙃🙃🙃

Mărgelele translucide, accesoriile metalice și rafturile transparente in combinație cu niște raze de soare timide au produs o grămadă de reflexii. De obicei încerc să le evit, dar acum m-am bucurat de ele.

Rubrica reflexii în oglinda este gazduita de Carmen.

12 comentarii:

  1. Wow, o splendoare! Asa ceva colectionez si eu, sunt moarta dupa miniaturi de sticlute, parfumuri, floricele, figurine... Am sibeu o colectie destul de mare. Dar niciuna din exponatele tale nu le recunosc. Sunt superbe ale tale. Absolut superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Le-am făcut eu din mărgele lipite între ele, nu sunt sticluțe reale. Au 1-2 cm și nu sunt funcționale!

      Ștergere
    2. da, am citit - sunt foarte dragalase! da, am zis in sensul ca ale tale sunt unicat! nu ai creat dupa model, ci din imaginatie. si au iesit excelent!

      Ștergere
    3. Colecția ta știu este de sticluțe reale, de-aia am zis de mărgele. Era prea greu să reproduc, nu aveam mărgele potrivite, așa că am mers pe inspirație.

      Ștergere
  2. Ce inspirata ai fost! E foarte draguta colectia ta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata supeeeerb! Eu am cateva sticlute cu mostre de parfum. Nu cred ca le-am pozat vreodata! Insa sa le simulezi este inedit! Felicitari pentru idee, Pompilia!
    Un final de saptamana minunat! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e chiar așa de inedit 😃 doar că la noi nu prea face lumea așa ceva. Pe net găsești câte vrei că inspirație. Am și eu câteva sticluțe mici cu esențe de parfum, nu sunt mult mai mari ca acestea.

      Ștergere
  4. UIte asa ceva tot vreau sa fac si eu dar ... trebuie lipite :)). Am facut anul trecut la Calendar adven niste lumanarele doar ca acolo am prins pe tije.
    Colectia ta e superba. Pur si simplu minunata. Imi plac mult genul acesta de miniaturi.
    Ah... apropo - am si eu o floricica gasita pe strada - am pus-o la mini gradina acea facuta in cutie de conserve :)))).
    Ce mult imi placea cand mai gaseam cate ceva (noi doua si cotofenele.. dar nah, cotofenele sunt ca niste randunele mai mai mari si cum noi suntem micute, suntem clar... randunele :))))
    Pupici cudrag

    ps: bucheteleul cu flori e superb. Ma intreb daca nu gasesc si eu ceva prin ce am, sa se potriveasca. (si da.. si eu am chestia cu desperecheatele)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum bijuterii rar mai fac, așa că le caut alte întrebuințări mărgelelor rămase. Din păcate fără un lipici puternic nu le poți face, iar lipiciul puternic miroase... puternic. Rândunele... hmmm, mini- coțofene, nu m-am gândit niciodată 😃. Dar cum eu merg mult pe jos am tot adunat mărgele și alte cele. E și ăsta un hobby 🤣🤣🤣🤣🤣

    RăspundețiȘtergere
  6. Moaaaaamaaaa, ce frumoase sunt! Ce rabdare ai avut! Si inspiratie! E minunata colectia! Sunt atat de dragalase! 😍 Felicitari! ❤

    RăspundețiȘtergere
  7. O expunere genială! Postarea ta este perspicace, bine realizată și o plăcere de citit. Vă mulțumim pentru împărtășirea perspectivei dumneavoastră valoroase.

    RăspundețiȘtergere