24 noiembrie 2023

Moș Crăciun are cutie poștală

 Avea el o cutie poștală de mult timp, dar se învechise și a vrut una nouă. 

Undeva printre lucruri de aruncat ale socrilor, s-a rătăcit o cutie metalică, cândva a fost expusă într-un magazin cu mostre de rolete, jaluzele exterioare din lemn. Cutia in sine este partea aceea în care se adună roleta când este ridicată. Am salvat-o de la gunoi, am scos roleta (era putrezită de la ani de stat în ploaie, nu a mai putut fi salvată) și mi-am rugat soțul să îi decupeze una din lateralele mici, ca o ușița. I-a pus și o balama cat se poate de rustica, tot el a vopsit-o cu cea mai roșie vopsea pentru metal pe care a gasit-o, iar mie mi-a revenit sarcina sa o decorez. Acum ceva timp am primit un fel de creion cerat alb, care sigur este pe bază de petrol pentru că miroase inconfundabil, și pe care nu am avut ocazia să îl încerc. S-a dovedit numai bun, scrie gros și după ce se usucă nu se mai șterge. Mi-am incercat mana la scris artistic și desenat fulgi, a ieșit ce se vede. Moșul este mulțumit, cutia este mărișoară și încap multe scrisori. Destinația ei sunt ședințele foto de Crăciun.





Și uite-asa am ajuns sa fiu ucenic in atelierul lui Moș Crăciun.

13 comentarii:

  1. Wow 🎅 Adorabila! Mos Craciun va fi cu siguranta multumit cu aceasta cutie postala. Iar expeditorii scrisorilor vor fi siguri inca macar un an ca MosCraciun exista 💞💝❤️ Daca nu ar exista, a cui sa fie aceasta cutie postala?! Miracolul Craciunului dainuie si spiritul sarbatorilor de iarna se simte in aer ❄️💞🎁🤶🦌 Superb! Sunteti o familie minunata! 💞❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Carmen, după cum vezi Moșul a primit deja scrisori. Noi lucrăm de multe ori împreună, ne completăm bine.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Foarte frumos 💞 asa trebuie sa fie o familie 💞
      In Germania, copiii scriu scrisori Pruncului... Pruncul Sfânt. Se zice ca el aduce cadourile, das Christkind 👼 Ma refer in Bavaria, unde locuiesc eu. De fapt in tot sudul Germaniei , fosta RFG.
      In fosta DDR este ca in romania, Mos Craciun aduce cadourile.

      Ștergere
  2. Absolut geniala cutia. Imi place tare tare mult 😲😍! Ce faina e usita, are lemn pus inauntru si imi place si pe ce a fost montata!
    Culoarea e chiar Rosu Craciunesc. :D Si imi place mult cum a iesit decorata cu alb!
    Ma bucur mult - sigur vor iesi niste poze tare faine :D
    Pupici cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, de când am văzut cutia aia am văzut în ea cutia de scrisori a moșului!

      Ștergere
  3. Imi place foarte mult! E super tare! Felicitari! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce ideeee! Felicitari si pentru decorarea casutei postale, dar mai ales pentru idee! 😊 ❤
    E atat de frumoasaaa! Zambesc privind-o! Si-mi amintesc cum scriam scrisori Mosului, in copilarie! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana! Eu nu îmi amintesc sa fi scris Moșului (Gerilă pe atunci), habar nu am de ce. Mă întrebau ce vreau să îmi aducă Moșul, eu ziceam și Moșul auzea! Cred că asta era tot, dar îl așteptam cu înfrigurare și nu am reușit să îl surprind niciodată, adormeam înainte să vină.

      Ștergere
  5. Cutiile astea sunt in principiu fermecate. Intra scrisori fara numar in ele...
    Arata minunat si ochios. Ce inseamna sa stai la curte. Ideile curg altfel!
    Felicitari, draga Pompilia! O saptamana inspirata!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana, stau la bloc, mic, mic. Curtea este un proiect de viitor... De-ai ști ce aglomerație am in apartament 😛

      Ștergere
    2. Parca ma aud pe mine... Dar candva voi reusi sa stapanesc haosul...

      Ștergere