18 noiembrie 2023

Suport pentru pahare cu om de zăpadă

 Am ales un CD pentru a-l transforma într-un suport pentru pahare și l-am îmbrăcat cu aceeași folie autocolanta cu care am îmbrăcat castelul, pentru că este din plastic chiar dacă arată ca hârtia, și implicit rezistă la umezeală. A fost ușor să îl îmbrac in folie, dar apoi m-am blocat, nu știam cum să îl decorez. Mă gândeam la o margine aurie, pentru că cei doi guru ai modei care făceau mai demult emisiunea What not to wear au spus nu o dată că auriul și argintiul sunt culori neutre și merg combinate. Dar tot mai trebuia ceva. Azi mi-a venit brusc în minte că am într-un sertar, cumpărate de cel puțin 10 ani, câteva folii cu imagini autocolante. Cu imagini de Crăciun, exact la timp, se apropie Crăciunul. 


A doua temă a transformărilor creative este gata! Știu exact ce vreau să fac pentru următoarea, dar e un pic mai mult de lucru, să văd cum reușesc.



Am așteptat să se facă seară să îmi pun și un pahar cu vin :) oricum lapovița care a căzut toată ziua a făcut să fie întuneric în casă de dimineață. Dar în serile reci și vântoase uneori mă răsfăț cu un pahar de vin să mă încălzesc, așa că am așteptat seara. Am folosit acest pahar pentru că acum multi ani soțul meu a sablat pe el capul unei pisici, a fost prima incercare de sablare. L-a făcut pentru mine, eu fiind mare iubitoare de pisicuțe. Și am obținut și niște reflexii aurii cu care alerg repede la Carmen până nu închide tabelul.



12 comentarii:

  1. Imi place foarte mult cum a iesit suportul tau! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place enorm autocolantul. A iesit minunat suportul de pahare. Si reflexiile pe el.
    Felicitari, draga Pompilia!
    O saptamana inspirata!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumos suportul! (culoarea vinului se potriveste la fix!) :-) Si-mi place ideea de pisicuta pe pahar! Cred ca e un pahar tare dragalas, pe un suport tare frumusel!
    (dimineata era zapada la noi - pe portiuni de zone verzi, pe acoperisuri, pe masini si pe cativa pomi - mai apoi s-a cam dus)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici la munte a nins serios, dar în oraș a fost doar lapoviță.

      Ștergere
  4. Wow ce frumos! Chiar dragalas acest suport. Ideal pentru luna aceasta si decembrie. Poate fi folosit si sub cani cu vin fiert ☺️
    Sa ai un start bun in noua saptamana!
    PS. Tabelul ramane deschis pana miercuri seara. Pentru ca joi apare altul nou. 😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos si suportul si paharul! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunat suportelul!! Hartia folosita mi-a amintit de faptul ca am avut si eu ceva asemanator tot pe un cd lipit (primisem ceva impachetat in hartia respectiva si mi s-a parut tare frumoasa :p).
    Ai avut o idee foarte buna cu auriul. Iar stickerul este adorabil :D.
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, a fost o întâmplare că mi-am amintit de acel sticker. Iar în ce privește auriul, după regulile și gusturile din trecut nu se combinau, dar se pare că merg foarte bine împreună de fapt.
      Așa păstrez și eu fiecare bucățică de hârtie, am în cutie frumos aranjate și hârtiile maro primite de la tine (știi tu, că ambalaj). Într-o zi le vine rândul.

      Ștergere