21 iulie 2024

Cupa cu înghețată

 Pentru transformarile creative ale lunii iulie am pregatit o cupa cu inghetata. Stiu ca pare uriasa pentru a fost fotografiata macro, ceea ce ii scoate in evidenta si toate defectele, dar are abia 2 cm inaltime si 1 cm diametru. Cupa am facut-o dintr-o hartiuta de la ciocolatele Merci, si am umplut-o cu inghetat din plostiren. Arome? Preferatele mele, cafea, vanilie si ciocolata. Bine, poate ca cele albe sunt cu gust de frisca. Iar ciocolata este mai la fund, nu se vede 😂.  



Dupa cum vedeti, Ocean s-a instalat comod pe canapeaua Codrutei, mult prea mare pentru ea, si infrunta canicula savurand cupa de inghetata. 



9 comentarii:

  1. Racoritoare imagini! Tare mult imi place canapeluta. Iti vine sa trandavesti acolo.
    Si daca ai si o inghetata...
    Ce simplu ai rezolvat subiectul. Mie imi vin niste idei cam complicate si e prea cald
    sa le fac...
    Seara frumoasa si o saptamana la fel!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Canapeaua pare foarte confortabila, as vrea si eu una pentru mine. E prea cald pentru idei complicate, cautam cat mai simple :)))

      Ștergere
  2. Wow! Asta da cupa cu inghetata! Ce idee faina!
    Foarte foarte reusita! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare-i drăgălașă cupa și.... foarte buna înghețata! 😊
    Canapeaua e superbă! 😍 Ocean pare, aici, păpușa Codrutei. 😊
    Excelente imagini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa le aduc impreuna, pare surioara cea mica a Codrutei. Iti multumesc!

      Ștergere
  4. Ocean este ca o mică domnișorică bucuroasă să primească o cupă de îngheșată de la mama ei într-o zi de vară. Mă duce cu găndul la fetele mele cand erau mici.

    RăspundețiȘtergere