18 iulie 2024

Reflexii in oglinda - ferestre spre departari

 Cum ziceam ieri, când rămân fără imagini dau iama in fotografiile soțului. Așa se face că am luat ieri la puricat foldere vechi, din care am aceste imagini cu ferestre de la castelul Bran, făcute acum șapte ani.




Nu îmi vine să cred că a trecut deja atâta timp. Dintre puținele castele/palate vizitate la noi in țară, acesta mi-a plăcut cel mai mult. De plăcut mi-au plăcut toate, iubesc castelele, eu am crescut în apropierea unui mic castel medieval lăsat în paragină și am mers adesea cu bicicleta la el, mi-am petrecut multe zile de vară sub stejarii din curte și am visat cum ar fi fost să pot locui acolo. M-am născut visătoare, ce să fac. Acum nu mai este accesibil, este locuit și nu prea am fotografii făcute acolo. Am deraiat rău, aceste ferestre micuțe au stârnit multe amintiri. 

Să mai zic că îmi plac și ferestrele, ca elemente arhitecturale dar și ca simbol? Chiar, pentru o altă postare o să caut ferestre mai aparte, numai că va trebui să trec prin mii de fotografii. Așa le mai revăd și eu, că altfel nu prea deschid folderele.

Postarea participă la jocul reflexii în oglindă găzduit de Carmen. 

Fotografii din arhiva personală.

9 comentarii:

  1. Foarte reușite fotografii! 😍 Ferestre spre depărtări, spre viitor, spre trecut - multe interpretări pot fi găsite - amintiri, povești... 💗
    Și mie îmi plac ferestrele! ☺️ Și ușile! N-aș putea spune care îmi plac mai mult, dar cred că ferestrele.
    Interesant faptul că acel mic castel din copilăria ta este !ocuit. Tare mi-ar placea sa nu locuiască acolo niste mocofani parveniți. 😃

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și ușile îmi plac.
      Acel mic castel nu este locuit de mocofani parveniți, la începutul anilor 90, când se putea absolut orice, un cetățean străin a deschis acolo o casă de copii. Acum am cautat pe net, a fost din nou abandonat și este în ruină. Ce mă supără pe mine este că au zidit arcadele ferestrelor și au pus geamuri termopan. Și interior modern. Dar văd că s-a degradat din nou, și este păcat pentru că este superb, și vechi de 700 de ani.

      Ștergere
  2. Castelul Bran este pentru mine cel mai romantic castel! Mi ar fi placut sa locuiesc acolo!
    Frumoase reflexii ai ales!
    Pupici 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deși nu l-am văzut în realitate, cel mai romantic mi se pare Neuschwainstein. Apoi întradevăr Branul.

      Ștergere
  3. Eu nu am ajuns in zona. Pozele sunt deosebite si nu ma mira ca sunt generatoare de amintiri. Sa mai dai iama prin foldere vechi...
    Un final de saptamana placut!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dat fiind că deocamdată nu mă mai duc nicăieri, iar pe unde am de mers nu este prea ofertant, cred că mai apelez la amintiri.

      Ștergere
  4. Și pentru mine este unul din castele preferate. Nici nu știu pe unde am fotografii de acolo. Cred că sunt aproape 10 ani de cand am vizitat ultima dată castelul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah da!!!! Cea mai faina surpriza clar. Fascinant mi se pare Castelul Bran!! Iti multumesc pentru poze. - sunt superbe.
    Puuuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am stat acolo vreo 5-6 ore. Fascinant mi s-a parut si mie, si mi-a placut cum il intretin si mentin ordinea germanii.

      Ștergere