14 iulie 2024

Farul... de pe insula Dreamland

 Farul acesta l-am făcut din două tuburi groase de hârtie igienică, așa că a ieșit destul de mărișor. Acum mă gândesc că îl puteam face mai mic, mai pentru lumea păpușilor, dar... altă dată. 



Soclul este din polistiren, pentru a respecta cerințele temei transformarilor creative. Am un tub de vopsea stone effect, și este prima dată când o folosesc. O am de mult, și s-a uscat nefolosită, așa că am tăiat tubul și am amestecat o parte din vopsea cu apă (este pe bază de apă) pentru a o putea folosi.

Tuburile le-am prins între ele cu masking tape, scuze dar denumirea in engleză îmi vine mai repede in minte. Așa am obținut și efectul de vechi, de tencuiala scorojită de la mijloc. Am vopsit apoi cu alb și albastru, pentru că nu am acrilic roșu. Dar totuși vroiam un pic de roșu, așa că am conturat îmbinarea culorilor cu un marker roșu. Pentru gărdulețul de sus, care seamănă mai mult cu crenelurile medievale, am decupat carton subțire și flexibil de la o cutie cu ciocolată și l-am colorat negru cu un marker, din nou din lipsă de acrilic potrivit. Flacăra este o lumânare cu led, iar puținele elemente de decor sunt reciclate. Micuțul colac de salvare a fost găsit, iar ancora este desprinsă de pe o fustă cumpărată acum mulți ani de la sh, plină cu ancore metalice cusute pe ea și agățată toată din cauza lor.

Asa-i ca au iesit niste reflexii frumusele?

Jocul reflexii in oglinda este gazduit de Carmen, si putin cam in intarziere am reusit si eu sa ajung saptamana aceasta.

8 comentarii:

  1. E de nota 10 farul pe care l-ai făcut! 😍 Super! Felicitări! 💐
    Așa înalt e numa' bine! Și raportul dintre un om și un far maritim real este ca dintre acesta și Ocean, de exemplu. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana, nu este chiar de 10, sau am fost eu o profesoară severă 😀. Dar sunt destul de mulțumită. Ocean este mică, dar farul este cam de trei ori cât ea, pe lângă două faruri am ajuns și eu dar erau maaari.

      Ștergere
  2. Oooo, ce frumos a iesit farul tau! Felicitari.
    Iar reflexiile sunt pe masura. Minunate!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce idee minunata! Foarte frumos farul tau! Felicitari! 🤗

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce far drăguț și foarte reușit! Și da, au ieșit niște reflexii frumoase.

    RăspundețiȘtergere