5 iulie 2024

Reflexii în oglindă - dâre pe cer

 Azi dimineață mergând spre stație am ridicat ochii spre cer și spre mirarea mea am văzut, alături de niște nori frumoși, pufoși și ușori, prevestitori de vreme bună, niște dâre de avioane cum nu am mai văzut. Nu exagerez, chiar nu am mai văzut atât de groase niciodată. Nu am avut la îndemână și subțiri pentru comparație, dar cele subțiri, normale, abia se zăresc în fotografii.



Dara din cele două fotografii este una și aceeași, traversa tot cerul și făcea o curbă la orizont, un semicerc imens. Erau vreo patru de fapt, dar asta era cea mai lungă.


In Cluj din autobuz am mai văzut două paralele, cea care pare subțire era de fapt o dara groasă obișnuită, cealaltă una gigantică. Chiar nu le pot estima grosimea dar erau imense. 

Reflexiile soarelui de dimineață mi s-au părut perfecte pentru jocul găzduit de Carmen, reflexii în oglindă

Fotografii din arhiva personală.

4 comentarii:

  1. Stii cum e? Sa dureze tot mai mult, sa fie tot mai persistent... ca cica mai mult e mai bine? Acum si la avioane :)))))))
    Doamne... :)))
    De-aia la stropiri la noi au dat dupa oras si in zonele imediat apropiata de ne-au darait de toti banii.
    Oricum, pozele sunt foarte interesante!! O sa ma leg doar de acest aspect :D.
    Puuuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu avem cum să știm sigur ce sunt, dar asigurările că nu este nimic neobișnuit cu ele sunt cusute cu ață albă.

      Ștergere
  2. Pozele sunt superbe! 😍 Albastrul cerului pătat cu pufosenii de nori arata minunat!
    Poate că dunga groasă o fi substanță folosită pentru stropiri. Fiind dimineață, e posibil (poți afla pe site-ul primăriei daca s-a stropit fitosanitar in acea dimineață). 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea scrie despre asa ceva pe site-ul primariei. Nu stiu cate se fac in realitate, dar ultimul anunt este din aprilie, fara sa precizeze cum se stropeste, din avion, de la sol etc. Dar oricum este cam mare altitudinea pentru asemenea stropiri si acopera mai multe localitati.

      Ștergere