14 decembrie 2022

Flori de gheață

 Astăzi a fost cea mai rece dimineață din acest final de an, prima in care am simțit cu adevărat că a venit iarna. Au fost -8 grade și frigul a pictat flori de gheață superbe pe panoul lateral al stației de autobuz.




Erau micuțe dar multe și mi-au amintit de florile mari și frumoase care se formau iarnă de iarnă pe geamurile noastre, mai ales în bucătărie. Îmi plăcea să le privesc și îmi părea rău când se topeau, chiar dacă veneau la pachet cu frig și umezeală in casă. Uneori nu puteam deschide geamul până se încălzea, era lipit cu un strat gros de gheață. Acum altfel resimt frigul, nu as vrea sa le mai vad in casă dar nici nu mai apar pentru că geamurile sunt de calitate și închid bine, nu mai îngheață și nu au umezeală pe ele. Dar pentru un moment am uitat de frig și mi-am adus aminte de ce iarna era cândva anotimpul meu preferat.

2 comentarii:

  1. Ce frumoase. Ai prins bine detaliile florilor de gheață!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi placeau florile de gheata - imi amintesc cum se faceau pe geamul de la bucatarie, in copilarie.. fascinante!Ultima data am vazut acum cativa ani, inainte sa schimbam geamurile la terasa de la sufragerie - era inchisa pe stil vechi....
    iti multumesc pentru poze - sper ca nu ai inghetat prea tare :O.
    Te puuuuup!!!

    RăspundețiȘtergere