17 decembrie 2022

Mini-coronite pentru Crăciun

 Nuuuu, de data asta nu sunt pentru Crăciunul păpușilor. Deși le pot folosi perfect și ele, nu le-am măsurat dar au 5-6 cm diametru aproximez eu. Am avut niște sârmă chenille cu sclipici și mi s-a părut perfectă pentru aceste coronițe de agățat în brad. Mai ales că anul acesta voi împodobi un brad micuț și alb, are cam 40 de cm înălțime și o să îl pun pe o măsuță.

Daaar, să las vorba și să arăt protagonistele: 






Pentru fiecare coroniță am folosit cate 4 sârme. Le-am pus și fundițe și globuri din mărgele iar majoritatea au primit ca agățători firișoarele păstrate de la globuri de ciocolată din anii trecuți. În ultima fotografie am pus o monedă pentru a se putea aprecia mărimea. 

Coronitele sunt sapte la numar, dar unele sunt identice pentru ca sarmele nu au o gama foarte larga de culori, asa ca apar mai putine in fotografii.

4 comentarii:

  1. Vai ce dragalase au iesit!!! :) Sunt mici bijuterii de pus in brad! Cred ca va arata de poveste :).
    Si ce frumos le-ai ornat cu margelute!!
    Poate le vei suprinde si in bradut -asa ca amintire.
    Pupici cu drag :D

    ps: acum am vazut ca duminica tema este coronite :)) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rux o sa fac fotografii si cu bradutul, dar numai sambata viitoare il impodobesc. La mine in familie asa faceam intotdeauna, era brad natural mare-mare si nu ar fi rezistat prea mult impodobit in avans. Chiar daca acum e artificial, obiceiul a ramas.

      Ștergere
  2. Ce coincidență, azi tema din calendarul fotografic e coroniță și chiar mă gadeam cum să fac o miniatură pentru pom. Pot să ”fur” ideea?
    Ale tale sunt absolut minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma pot inscrie si eu cu tema de azi :)
      Bineinteles ca poti sa furi ideea, si eu m-am inspirat din adancul internetului, sa nu exageram nici cu originalitatea nici cu drepturile de autor! Nu sunt eu chiar atat de inventiva, desi mi-as dori.

      Ștergere