23 decembrie 2022

Glob auriu

 Nu știu alții cum sunt, vorba lui Creangă, dar pentru mine auriul este prin excelență culoarea sărbătorilor de iarnă. Este cea mai festivă culoare. Culmea este că mult timp m-am tot ferit de auriu chipurile pentru că ar fi in zona kitschului. Ei, acum am mai avansat in vârstă și nu îmi mai pasă de gura lumii. In plus, nimic nu place tuturor. Așa că... hai să fac ce îmi place mie.

Am pus mâna pe un glob de polistiren de 10 cm diametru, am înhățat un sul de hârtie creponată cu stătea de multișor (a se citi de ani buni) nefolosită și m-am pus pe confecționat trandafirași quilling. Nu știu câți am făcut dar au fost foarte mulți, m-am plictisit bine de lucrat la ei.



Rezultatul îmi place foarte mult, dar globul o să rămână unicat :) e foarte migălos. 

2 comentarii:

  1. Doamne :O. Ce ai facut tu aici.... E fantastic - si cata munca !!!!! :O
    Este chiar ceva.... deosebit. Parca ar fi suflat cu aur!
    Va arata minunat in brad!
    Te imbratisez cu drag :*!!

    RăspundețiȘtergere