16 iunie 2024

Fereastra cu pasarele

 Pentru tema a doua a transformarilor creative, la indigo, am facut o fereastra pentru camera papusilor. Are 11x8 cm, Ocean este putin mai inalta dar nu a mai ajuns si ea in fotografie. Au papusile o fereastra tare frumoasa, mai frumoasa decat ale mele, spre o gradina inverzita cu pasarele colorate si ciripitoare. 


Am lipit un servetel pe un carton recuperat de la o cutie de bomboane, deasupra am fixat "geamul" facut dintr-un plastic tare, nu mai stiu ce a fost ambalat in el, ceva piese de-ale sotului in orice caz, si crengute recuperate de la tufele de pe marginea drumului, zaceau rupte si uscate pe jos. Lipite cu silicon ca mi-a fost cel mai la indemana, si s-a adunat ceva silicon pe margini din cauza ca crengutele nu sunt drepte si a trebuit sa pun mai mult, dar sa zicem ca a plouat si s-a adunat ploaia pe acolo, este doar o urma de la apa :))). 

8 comentarii:

  1. Ce bine ca am vazut asa frumusete inaintea pauzei. Poate imi vine vreo idee, dar in iulie... Arata minunat. Sevetelul ala este perfect. Ocean cred ca este incantata!
    Felicitari, Pompilia! O vara inspirata in continuare!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Suzana, acum ma gandeam ca eu una, sa am asa o priveliste, as sta toata ziua lipita de fereastra. Sau si mai bine, dincolo de fereastra.

      Ștergere
    2. Dincolo de fereastra ar fi perfect! Pe o bancuta sau sezlong...

      Ștergere
  2. Câtă armonie inspiră fereastra pe care ai realizat-o! E frumoasa cu totul - nu doar "priveliștea"! O fereastră de cabana! Cum ziceai? ☺️ Departe de lumea dezlănțuită!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut! Ce idee super! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fereastra minunata ai facut!! Am si eu crengute.Ma gandeam la un moment dat sa le cos :)))). Disperare de cauza. Inca nu a testat nimeni pistolul cel nou achizitionat si pentru ca initial mi s-a spus ca mirosea ambalajul, nici macar nu a fost adus aici. Inca...

    Incepusem sa scriu ieri si nu am apucat sa termin. E foarte cald si micul K e cam sacait. Toti suntem. Azi a fost prima zi de stropire in oras si cea mai racoroasa.. doar vreo 32 de grade. La sf saptamanii se anunta spre 40 si joi si vineri e fix la noi. Nu ca daca ar fi 3 strazi mai in sus sta doar acolo, asa ca tot cu geamuri inchise e recomandabil sa stam. Ehhhh
    Noroc ca pe geamul de la balcon, uneori, privelistea ma farmeca :). Zaresc in departare muntii.

    Pupici cu drag

    ps: acea idee ca si cand ar fi plouat - mie mi se pare un detaliu foarte fain!

    RăspundețiȘtergere