6 iunie 2024

Reflexii în oglindă - inimioare origami

 Reflexiile de astăzi sunt produse de inimioarele origami pe care le-am împăturit după tutorialul Ruxandrei. Mai demulticel, la scurt timp după ce a publicat tutorialul, dar abia azi le-a venit rândul. 



Modelul arată cel mai bine când coala are culori diferite pe cele două fețe, și întâmplarea face că am dat peste o punguliță cu hârtie pentru origami chiar atunci. Cred că au 15x15 cm colile, nu mai verific. Inimioara roșie este făcută dintr-o coală întreagă, cele albastre dintr-un sfert de coală. Apoi m-am uitat în jur să văd ce aș mai putea folosi și am făcut cele două inimioare aurii din staniol de la bomboane Fererro Rocher și pe cea mică roz din staniolul de la o Mon Cheri. Au mai fost câteva albastre și aurii dar le-am dăruit înainte să fac fotografia. 
Postarea participă la jocul reflexii în oglindă găzduit de Carmen. 
Fotografie din arhiva personală.



6 comentarii:

  1. Ce interesant! Chiar minunat! In toate culorile, Inimioare cu aripi ❤️💞💓

    RăspundețiȘtergere
  2. Faine! Am facut si eu o mica colectie. La un material mai sclipicios, insa nu chiar subtire, m-am ajutat si de putin lipici. Sunt pregatite sa-si ia zborul. Poate si varianta de a le atarna, plus margele, plus...ar putea fi un decor interesant!
    Weekend placut!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Weee ce dragute sunt!! Sa stii ca am facut si eu din cele du mon cheri. Recuperate de la Mami (vreau sa zic hartiutele). Una mica mica chiar am plasat-o pe board-ul din sala de clasa (la mobilier). Foarte fain modelul acesta pentru ca se preteaza la chestii micute.
    Foarte faina colectia ta :*
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inimioarele astea cu cât sunt mai mici cu atât sunt mai drăguțe.

      Ștergere