28 ianuarie 2024

Cutie pentru colectia de monede

 Aveam nevoie de un cufar marisor pentru colectia de monede care este imprastiata prin mai multe cutiute si nu am reusit sa gasesc una potrivita, sau mai bine zis una care sa nu coste ochii din cap. Se pare ca aceste cutii sunt la moda si sunt scumpe chiar si la mana a doua. Apoi mi-am aminti de aceasta cutie din lemn care se potriveste perfect, pe care o am de 10 ani. Am cumparat-o si am carat-o pana acasa acum 10 ani din Leroy din Spania, la Cluj inca nu era acest magazin. Dar cumva am tot ocolit-o pentru ca avea niste goluri in laterale, iar de entuziasm le-am vazut numai dupa ce am ajuns cu ea acasa. O cutie cu capac si cu spatii goale nu imi era foarte utila. Am rezolvat in cele din urma problema si am decorat-o sa fie in ton cu jurnalul de bord si sa cuprinda elemente care tin de explorari, acvatice, comori scufundate. 





Mai jos se vede cum am acoperit golurile cu doua bucati de lemn taiate la dimensiune, Hartia de ambalaj cu care am decorat cutia este groasa si nu se vede deloc urma lor la exterior.


Am folosit niste forme din silicon pentru monede, iar pentru calutul de mare un ambalaj ramas de la un jeleu cred, eu am primit doar plasticul dupa golire. 


As mai avea de completat cu cateva detalii si poate cu un sistem de inchidere, dar pana ma decid ce mai fac si pana am timp sa mai fac ceva dureaza, asa ca am hotarat sa o prezint asa. Nu de alta dar sa ma incadrez la transformarile creative din ianuarie pana nu este gata ianuarie.

11 comentarii:

  1. Mie mi se pare superbă chiar așa cum este, dar da sunt de acord că ar avea nevoie de un sistem de inchidere. Cred că gosesțti la magazinele de craft. Eu mă gândeam la ceva de acest fel: https://www.arthobbycreativ.ro/hobby_show.php?subcatid=459&grupaid=7112
    Felicitări pentru realizare.
    PS: ti-am raspuns și la mine pe blig, in legătură cu inscrierea, trebuie să ai in postare link catre postarea transformărilor creative de ianuarie, nu către blog in general.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela, am rezolvat.

      Ștergere
    2. Ar merge perfect, chiar am asa ceva, dar nu m-am gandit sa o pun inainte sa decorez cutia si i-am lipit o dantela grosuta pe margini. Acum ma incurca dantela, nu mai pot fixa tipul asta de inchizatoare peste ea.

      Ștergere
  2. imi place mult cum ti a iesit cufarul! imi plac si monedele din silicon si calutil... foarte fain totul!
    Felicitari pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Carmen, monedele și căluțul sunt din lut, sunt doar modelate în forme de silicon.

      Ștergere
  3. Este absolut superba! Ti-a iesit incredibil de frumos. Mie gaurile alea din lateral mi se par ca zone de ridicare, cum am vazut la niste lazi, sau chiar cutii de carton. Poate de aceea nu avea sistem de inchidere.
    Mi-ai facut pofta cu lutul...
    Felicitari! Cred ca colectia ta va fi foarte multumita!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact așa sunt găurile, dar nu prea mi se părea utilă așa cum era. Cu zona aia de prindere și cu capac era ciudată, și imposibil de folosit că și cutie. Practic o ladă cu capac.

      Ștergere
  4. Ehh.. in februarie e partea cu organizarea - numai bine sa si poti definitiva proiectul, daca e :D
    In alta ordine de idei... ma tot uit cum ai astupat gaurile laterale de fain. De decorat nu mai zic - arata fantastic - si cum ai facut monedele decorative.. si calutul. Pur si simplu e ca un cufar de comori. Minunat proiect!!
    😍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asta era ideea, un cufăr de comori. Mă bucur că îl vezi așa. Numai bine că îl pot folosi în februarie, acum nu am ajuns să fac tot ce vroiam. Începutul de an e cam dur la mine la muncă și nu prea mai am energie când vin acasă.

      Ștergere
  5. Superbă! Chiar este super frumoasă! Sunt sigură că vei reuși să o retușezi și vei alege închizătoarea potrivită, deoarece ești foarte talentată! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Mihaela, sper să reușesc să o mai îmbunătățesc.

      Ștergere