11 ianuarie 2024

Un tablou "la indigo"

 Pentru transformarile creative ale lunii ianuarie, am reprodus tabloul Mihaelei cat am putut de bine, cu materiale limitate. Ce a iesit, se vede mai jos.


Am dezmembrat o punga destul de veche de cadouri, nu a fost cea mai potrivita nuanta dar a fost singura punga verde, iar ca baza am folosit cele doua cartoane de mai jos, cred ca sunt de la o camasa. Am trasat dungile cu un marker negru, un creion alb si unul auriu, cel auriu nu prea se vede. Betisoarele de pe laterale sunt din cele primite de advent, iar cele din partea de jos sunt din stocul meu, betisoare lungi si subtiri pentru amestecat in cafea. In afara lor, toate materialele folosite sunt din cele primite de la Mihaela, iar in varf am asezat steluta care era in varful bradutului de la ea, ca acolo nu a mai vrut sa stea. Marginea rosie a fost improvizata din ambalajul plasticos al unui buchet de flori, nu am avut o coala rosie la indemana. Tot ansamblul are marimea A4. Am prins si clemele doar ca decor, cartonul alb este lipit de fapt peste cel imbracat in rosu. 

Pentru ca nu am reusit sa adun toate fotografiile pe care le doream si pentru ca oricum folia rosie are reflexii (cat m-am straduit sa scap de ele!) inscriu postarea si la reflexiile in oglinda gazduite de Carmen. 

14 comentarii:

  1. Tabloul tau e foarte asemanator cu "modelul"! Felicitari! (eu nu gasesc o punga verde!) 😊
    E foarte frumos bradul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Colorează o hârtie alba în verde.

      Ștergere
    2. Mă gândesc că poți colora, fie cu culori fie cu vopsea, o hârtie neutră, albă sau bej

      Ștergere
  2. Ce fain ti-a iesit!!! Eu tot zic ca ajung la cutia cu materiale ramase :)) sa vad cu stau cu betele :D. Am un verde din care oricum vreau sa fac un tablou (in stilul celui de aul trecut, pentru ca ii placuse lui Buni).
    Imi place mult cum ti-a iesit!!!
    Felicitari pentru tablou :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am pus bine pe cele ramase cu câteva zile înainte, am căutat ceva până le-am găsit. Păi să ajungi și tu la ale tale cât mai repede! Haide să ne batem in tablouri! 🥰

      Ștergere
  3. Felicitări, nu ma așteptăm să faci și rama. E chiar superb.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult cum ti-a iesit! Faine improvizatiile de materiale!
    Este foarte dragut tabloul tau, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha, ha! De ce te-ai straduit? Creeaza niste efecte interesante!
    Eu nu m-am hotarat inca cum sa-l fac. Imi place cum a iesit braduletul!
    Pupici si weekend placut! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că m-am străduit! Îți fac galerie, aștept să îl văd și pe al tău!

      Ștergere
  6. Seamana destul de mult cu al lui Niko. Imi place cum a iesit! Felicitări! Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! E "la indigo" dar cu diferențe 🤣🤣🤣

      Ștergere
    2. La mine a fost indigoul prea folosit și nu l-a copiat cum trebuie!🤣 La tine e ce trebuie!

      Ștergere