31 ianuarie 2024

Mini-jurnal de bord

 Ocean vă prezintă jurnalul ei de bord! Nu s-a lăsat până nu a reușit să îți facă și ea un jurnal pe măsura ei.


Micul jurnal este confecționat din patru bilețele mici pentru notițe, alese pentru că este mai subțire hârtia decât în colile normale. Din fiecare bilețel a rezultat un set cu opt file pe care le-am capsat și le-am lipit pe un carton. Apoi am decupat o bucată de carton de mărimea foilor, dintr-o cutie de capse care tocmai se golise, am lipit-o de cotor și de prima și ultima pagină, și am confecționat coperta dintr-un carton roz, subțire și foarte interesant, se simte catifelat, in care am primit niste mostre de cremă de față. Am scris titlul cu un marker auriu și puțin sclipicios și pentru că stătea destul de desfăcut l-am legat cu un elastic.


Foile nu au cel mai egal aspect, este prima dată când fac așa ceva și m-am grăbit, dacă se pune ca scuză 😀.


Iar aici se poate vedea cât de micuț este, are 22x22 MM.


Jurnalul a fost realizat pentru provocările verzi ale lunii ianuarie și de aici graba mare, l-am făcut ieri și l-am fotografiat aseară, să pot posta astăzi că este ultima zi a lunii ianuarie.

10 comentarii:

  1. Alt jurnal miniatural incredibil. Nu stiu daca as reusi asa ceva.
    Ideea de fluturas pe elastic imi place maxim.
    Felicitari! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguț! Dar, cum zicea și Suzana, nu știu dacă aș reuși așa ceva. Îmi place cum a ieșit mini jurnalul tău! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum ii ziceam și eu, numai să te apuci că îți iese. Mulțumesc!

      Ștergere
  3. Chiar o mică bijuterie acest minijurnal. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cum ai prins foile - mie imi plac asa - chiar daca nu sunt perfect egale. Cred ca ii da farmec de jurnal handmade! :)
    E asa mic si delicat! Uite eu nu am masurat cat are al meu :))). M-ai facut curioasa. Si imi place cum l-ai prins. Nici al meu nu statea perfect inchis - l-am pus la presat. Daca vad ca tot are tendinta sa se deschida, poate gasesc si eu un elastic care sa se ofere voluntar!! :)))
    Am avut si eu fluturas de gen - stiu ca il folosisesm la una din zanele verde fluturas amigurumi...

    Ma bucur ca ai reusit sa il faci pe mini jurnal. Ocean e si ea fericita!
    Pupic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la tine m-am inspirat! Doar că am făcut modificări. Elasticul este tăiat de undeva, dar nu mai știu de unde, că îl am prin cutii de ani buni.
      Îmi amintesc de zâna ta cu fluturaș.

      Ștergere