11 aprilie 2024

Bărcuță origami

 Aventura lui Ocean continua cu debarcare pe tarmul unei insule exotice. Debarcare pentru care avea nevoie de o barca, asa ca am construit una din hartie. Din pacate am avut la indemana doar hartia obisnuita pentru copiator, una putin mai groasa ar fi fost minunata. Nu am vrut sa mai astept si sa scotocesc dupa alta hartie pentru ca se facea seara si pierdeam din nou lumina zilei. 


Barcuta este la prima incercare, (am facut doua indoituri usor decalate, am refacut si de aceea lateralele stau putin cam desfacute) am vazut acest model si mi-a placut, are fundul plat si navigheaza bine, pluteste chiar si pe apa. Pentru Ocean am improvizat "apa marii" dintr-o esarfa albastra si a coborat curajoasa in barcuta fragila. 



Dupa o calatorie destul de scurta, dusa de curentii marini a ajuns la tarmul insulei. Vreti sa stiti unde a ajuns? Este tocmai in Malaiezia. Sper sa ne trimita o vedere de acolo!


In drumul spre tarm s-a oprit si pe site-ul provocarilor verzi sa se inscrie la a cincea tema din seria "sapte dintr-o lovitura".

5 comentarii:

  1. Ohhh - dar nu are gusturi rele deloc. imi place unde merge! :D
    Si imi place modelul barcutei - ai dreptate, este chiar deosebita ! Faptul ca este mai lata jos ii da si un aer insular si o face si foarte utila. E super tare!
    Fundalul este superb. Iar esarfa - merita un premiu, pentru ca iti da impresia ca e chiar apa.
    Suuuper. Abia astept urmatorul episod din vacanta ei :D.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai avem două episoade, sper să ne trimită o vedere de pe undeva!

      Ștergere
  2. Interesanta forma bărcuței! Cu păpușă in ea e super, ca scena, plus decorul foarte inspirat și... elegant! 😍
    Sigur, sigur va trimite o vedere de acolo!
    🌹

    RăspundețiȘtergere