25 aprilie 2024

Întoarcerea lui Ocean

Ocean nu ne-a lasat balta (in locul ei cred ca acolo ramaneam) si s-a intors acasa. Nici nu a despachetat bagajele ca s-a grabit sa faca o sedinta foto, sa acorde un interviu si sa se admire putin in oglinda ca sa pot participa la Reflexii in oglinda , rubrica gazduita de Carmen. Nu de alta, dar Ocean este o papusica draguta si tot timpul dispusa sa ajute. 


Si intre doua oglindiri am observat ca a venit cu o achizitie noua, o palarie asortata cu rochita. Nu este chiar o palarie clasica, este doar borul, dupa cum am tot vazut ca a lucrat Rux. Inelele de plastic de la dopuri nu le colectionam, dar acum am inceput sa le adun 😀. 






Ocean ar mai fi stat la povesti dar a ajuns tarziu si eu nu mai pot sa stau, asa ca deocamdata am inscris-o la ultima tema a provocarii Sapte dintr-o lovitura si ne-am spus noapte buna. 


7 comentarii:

  1. Imi place maxim 'palariuta'. Adica doar borul. Eu nu suport palariile vara. Ma intreb daca nu as putea face asa ceva si pentru mine...
    Ocean este o scumpa.
    Felicitari pentru finalizare. Eu voi intra in prelungiri...
    Un weekend placut sa aveti!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur poti face pentru tine. Au existat si exista si probabil vor mai exista sub divserse forme astfel de accesorii :*!

      Ștergere
    2. Poți să faci și pentru tine, ai nevoie doar de un cerc flexibil ca bază. Eu am avut o pălărie de soare croșetată care avea că bază, între bor și calotă, un cerc din silicon. Am purtat-o câțiva ani buni, dar în cele din urmă s-a rupt cercul și nu își mai păstra forma.

      Ștergere
  2. Superba a iesit!! Ce mult imi place cum a iesit !! Perfect se potriveste cu tinuta. Si ce poze minunate v-au iesit in oglinda 😍🤗.
    A fost o calatorie fantastic de frumoasa. Ii multumesc lui Ocean ca ne-a purtat alaturi de ea.
    Eu strangeam cerculetele pentru dreamcatchere. Imi placea mult sa fac - apoi am facut si mini coronite si apoi accesorii pentru par - la papusi, desi sigur merg si tot felul de altfel d.e accesorii si decoratiuni.
    Pupici cu drag !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, m-am bucurat și eu de călătorie. Măcar așa, altfel anul acesta va fi fără concedii.
      O să încerc să mai fac și alte lucruri cu cerculețele, sunt interesante.

      Ștergere
  3. Ce draguta este! Daaaa, apreciez si eu minunata prezentare, o revenire deosebita! Toaleta seamana cu o floare de cires! Tare tare draguta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Carmen, uite că la florile de cireș nu m-am gândit.

      Ștergere