7 aprilie 2024

Felicitare

 Este gata in sfarsit si felicitarea lunii aprilie, prima tema a transformarilor creative. 


Am folosit o imagine pastrata de cativa anisori, decupata de pe o cutie de caise trase in ciocolata, sau poate bomboane, ca este de mult si nu mai stiu exact de la ce este. In orice caz, este din carton subtire, iar imaginea este usor in relief. Mi-a placut tare mult si am decupat-o inainte sa arunc cutia. Este destul de micuta, asa ca am facut o felicitare de dimensiuni mici, dintr-un sfert de coala A4, cum erau candva la moda. Am felicitari chiar si mai micute din anii 70 si 80. 
Pentru ca mare lucru nu mai incapea pe foaie, si pentru ca mi-am luat saptamana trecuta niste carioci cu varful pensula, m-am gandit sa le incerc. Pensula este cam lunga, eu cam nepriceputa, asa ca a iesit o mazgaleala colorata 🤣🤣🤣. Si pentru un "ceva" in plus am lipit doi nasturei din lemn, colorati, pe care i-am primit de la Rux la un premiu acum multi (deja) ani. 




8 comentarii:

  1. Am văzut în reclame aceste carioci pensule. Îi cam făceau cu ochiul de curiozitate, dar cum pictez/colorez rar, am zis că mai pot aștepta.
    Îmi place felicitarea. Fluturașul este deosebit și chiar mă duce cu găndul la vremuri d emult apuse. Nu recunosc ciocolata sau bomboanele de la care l-ai recuperat, dar mi-amintește de cărți de copii din copilăria mea, cu desene simple și frumos colorate.
    Felicitări pentru transformare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am văzut cariocile doar in magazin, dar m-a biruit curiozitatea. A fost și prețul ok, 8 lei, așa că le-am luat.
      Și fluturașul și copiii mi s-au părut așa de "old school", m-au cucerit.

      Ștergere
  2. Ce frumoasa este!! Sa stii ca si eu am mai facut felicitari micute. Culmea e ca cea facuta pentru tema din luna aceasta (e gata- dar vine articilul marti) e la extreme.. un A5 :)))).
    Imi place imaginea pastrata !! Ma bucur ca nastureii si-au gasit loc (noroc cu Micaela, ca avem iar nasturei pentru premii :D) si imi plac pensulele tale :D. Carioci pensula.. ce fain arata!
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, A5! Unde o pui? Așa ceva doar personal poți înmâna, poșta sigur te refuză 😀

      Ștergere
  3. Ooo ce draguta felicitarea ta! Foarte fiarte reusita! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Carmen, imaginea este frumoasă dar ce am colorat eu este tare stângaci.

      Ștergere
  4. Ce felicitare veselă ai creat! Îmi place foarte mult cum a ieșit! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere