27 aprilie 2024

Mini-cosulet iepuraș

 Am ajuns și la ultima temă a transformărilor creative din aprilie, "fii creativ". După îndelungi deliberări 😀 am făcut un coșuleț - iepuraș dintr-un cofraj de ouă, mai exact din locașul unui singur ou. Adică unul sus și unul jos, prinse între ele cu bandă adezivă. Despre culoare, ce sa zic? Adevărul este că trebuie să termin tubul de vopsea mov înainte să devină inutilizabilă, dar la fel de adevărat este că de acum toți iepurașii sunt Posey 🤣🤣🤣. 



Pe moment nu am găsit ceva suficient de mic să pot umple iepurașul, așa că nu are conținut.

7 comentarii:

  1. Vai ce dragut eeeee! Ma pregateam sa spun ca eu nu am iepuras mov .. Posey. Apoi mi-am reamintit ca, de fapt, chiar am - primul iepuras pe care l-am facut din sarma plusata e mov. Si faza e ca e facut inainte de a citi cartea.. :))) Asa ca stau si ma amuz la intrebarea, oare l-am atras cumva pe Posey ? :)))).
    Lasand gluma - imi place tare mult cum a iesit. Imi place nuanta, asa ca foloseste-o in proiecte minunate - e pacat sa nu mai poata fi folosita, e prea faina.
    Iar ideea de a transforma cofrajul in asa iepurici simpatic, imi place tare mult :D. E un dragalas 💗💗Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că Posey a fost cel mai de succes personaj. Eu nu l-am uitat pe movuliul tău, dar nu știam că l-ai făcut înainte să citești cartea.
      O sa fie cam mult mov pe aici în viitorul apropiat 🤣🤣🤣

      Ștergere
  2. E tare drăguț și Posey al tau:))), fiecare cu al ei, nu?
    Poate il umpli cu bomboane micute in formă de ou. Duminică frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se pare că toate îl avem pe Posey al nostru. Cred că un singur ou încape, sau pot modela eu ouă micuțe, dacă am răbdare.

      Ștergere
  3. Un ousor de ciocolata micut ar fi foarte bun...
    E o idee foarte buna. Este vesel si... mov!
    Sper ca maine sa-l postez si eu pe Posey...
    O saptamana faina sa ai! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Iar dispar comentariile. Cred ca nu apas pe ce trebuie. Poate un ou mic de ciocolata s-ar potrivi? Arata tare vesel acest cosulet. M-ar amuza un filmulet animat in care el, pe picioruse, s-ar misca pe masa si v-ar oferi oua de ciocolata!
    O zi faina! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana, nu a dispărut comentariul, a intrat in spam. Cred că ai lăsat comentarii pe mai multe bloguri, de-aia se întâmplă așa, unele, dar nu toate, intră în spam.
      Ai dreptate, un oumic de ciocolată s-ar potrivi, mai trebuie să și cumpăr 😀

      Ștergere