28 septembrie 2024

Bancuta si buturugile

De data aceasta am avut intarzieri serioase si nu am reusit sa fac miniaturi pentru provocarile verzi asa cum am intentionat, asa ca vin cu ce am la scara mare: doua buturugi, una in apartament, una in gradina, si o bancuta veche. 



Bancuta asta am primit-o de la cineva, a apartinut bunicii doamnei care ne-a dat-o, dar are banuiala ca de fapt era mostenire de la strabunica ei. Este degradata pentru a scos-o din casa in urma cu cativa ani, nu mai avea spatiu pentru ea si era intr-un loc unde o ploua, dar nici nu ar fi vrut sa o arunce. Cand a aflat ca suntem interesati de ea s-a bucurat ca nu se va distruge si ne-a facut-o cadou (bineinteles ca ne-am revansat, chiar daca nu a vrut bani pentru ea nu ne-am dus cu mana goala). Deocamdata este in starea care se vede, faceti si voi abstractie de lucrurile pe care le gazduieste, pentru ca am alt proiect in derulare, o sa dau de veste cand va fi gata, si ii va veni si ei randul la restaurare abia anul viitor. Dar uite ca tema asta m-a strans cu usa si asa ati ajuns sa o vedeti si voi :)) 



3 comentarii:

  1. Ce alegeri minunate! O interpretare originala a temei, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand poti sa tragi cu ochiul la tutorialele de aici:
    https://www.youtube.com/channel/UCz4GCx3ieKlpkMnIpQG8u4w
    Are multe despre reconditionari ale lemnului.
    Imi place ceea ce ai decis sa pozezi si sa postezi pentru subiect.
    Si buturuga din prima imagine poate fi transformata-sculptata-pictata...
    Duminica placuta!❤️😘

    RăspundețiȘtergere