27 septembrie 2024

O mica vaza din sticla de suc

 Aveam de (foarte) mulți ani o sticlă de suc de 250 tăiată și sablată de soțul meu pe vremea cand invata sa taie sticla, dar ar mai fi avut nevoie de ceva imbunatatiri, un bling-bling si pe moment nu am avut inspiratie, asa ca a ajuns inghesuita intr-un colt. Transformarile creative gazduite de Mihaela au ca tema in aceasta luna sticla, un material mai rar folosit de mine in ultimul timp, asa ca am rascolit toata casa si am gasit obiectul. (Cand zic ca am rascolit toata casa suna dramatic si culmea chiar este, pentru ca desi am doar un apartament mic cu doua camere, nu vreti sa stiti ce am prin sertare si prin colturi, pffff. Ca acolo unde traiesc doi oamenu cu mai multe hobby-uri). 


Am decis rapid ca la cei 11 cm inaltime poate deveni o vaza, dar la fel de bine poate fi si un suport de pensule, creioane, foarfeci sau alte minunatii. Am decorat-o inspirata de filmul postat de Suzana acum doua zile, chiar daca acolo erau prezentate miniaturi. Pentru ca mi-a placut cum aratau dar imi lipsea un marker argintiu, am cumparat ieri unul, o mica exceptie la interdictia pe care mi-am pus-o singura de a mai cumpara materiale, pana subtiez consistent ce am deja. Din motive de spatiu, evident. Asa ca am lipit niste ceva-uri argintii din plastic la gura paharului, si am decorat cam stangaci cu markerul. Tot cu markerul argintiu am colorat si buza paharului, dar aici nu se vede. 
I-am dat in grija un mic trandafir, un pic cam mare pentru el dar se descurca. Anul acesta din cauza secetei extreme trandafirii abia au supravietuit, pentru ca i-am putut uda doar de 2-3 ori pe saptamana. Nu prea au mai inflorit in ultimul timp, dar dupa cele cateva ploi din luna septembrie s-au format din nou boboci. Daca reusesc sa treaca cu bine de furtuna asteptata saptamana viitoare si de temperaturile scazute, poate voi mai inflori in octombrie. 
Abia din acest an am auzit sa primeasca nume si furtunile de la noi. Dupa ciclonul Boris temperatura a crescut din nou, astazi au fost 30 de grade si maine va fi la fel. De duminica vine furtuna Ashley, iar temperatura va cobori la 14-15 grade peste zi si 6 grade dimineata. Dupa o saptamana de frig si ploi se pare ca o sa avem din nou caldura, sper sa nu brumeze sa ne mai putem bucura de trandafiri,


8 comentarii:

  1. Ce frumoasa este vaza!! Si cat de delicata!!
    Ah.. azi am reusit si eu sa testez markerele acelea si albul cel putin a mers ok. si fara miros. Sper sa fie toate asa. Cand voi finaliza eu proiectul este insa alta poveste .))))
    Imi place modelul ales si imi plac si strasurile cum se vad. Iar trandafirul e perfect.Sper sa va mai puteti bucura de cativa anul acesta 💗
    Pupici cu drag!!!

    ps: ma amuzam un pic la asta cu furtunile... prin 92 a fost una sa-i zicem Maricica (lol) pe care am ratat-o la mustata (poate trebuia sa ii zic Gigel). Eram in zona Moldovei si am trecut razant pe langa, in zona Gura Humorului. Cand am ajuns acasa am vazut ce se intamplase de fapt ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai atins cu subiectul taierii unei sticle. De ani buni mi-am propus si inca evenimentul nu s-a produs. Cam asa e si pe la mine in apartament, pana gasesc ceva ce nu mai stiu pe unde e. De exemplu nu imi gasesc o mica trusa pentru taiat geamuri. Doar imi imaginez unde a cazut...
      Arata minunat si ideea cu marker argintiu nu as fi avut-o. Tot cu pensula migaleam. Trandafirasul este multumit cu siguranta!
      Cred ca numele furtunilor au fost date din afara, ca nu au inceput cu noi. Oricum fenomenele astea mi se par ff ciudate.
      Felicitari pentru realizare, Pompilia! Weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
    2. Ideea cu markerul este din filmul pus de tine. Ma bucur ca iti place Suzana, si tin pumnii sa gasesti trusa si sa reusesti sa tai sticla. Eu recunosc, nu ma intind si la asta. Weekend placut!

      Ștergere
  2. Tin pumnii sa reusesti, poate ai noroc si sunt ok toate.
    Asa am ratat si noi acum vreo 6-7 ani una, plecasem de la Sinaia si am vrut sa intram la Rasnov, asa era planul, dar eram obosita si am zis hai sa mergem acasa, intram cu alta ocazie. Am venit spre casa si cand am ajuns am auzit ca la Rasnov fusese o ploaie torentiala cu 100l/mp.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, chiar draguta vaza! Reusita idee. Are marimea perfecta pentru un fir de floare.
    Felicitari.
    Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere