14 septembrie 2024

Rochițe capucino pentru zile de toamnă

 A venit toamna, a început școala! Ocean s-a întors la școală cu o ținută nouă, o rochiță in culoarea cafelei cu lapte, capucino adică. Cred că așa ceva se numea mai demult "sare și piper". Recunosc că nu m-am priceput niciodată la numit culorile in felul acesta. 



Povestea rochiței este cam așa: căutând culori de toamnă printre ghemele mele vechi am văzut două care păreau să meargă combinate, unul de bumbac crem in vreo patru fire, nu am numărat, și unul garofița, foarte subțire, maro închis cu alb. S-au combinat foarte bine împreună, dar evident că s-a lucrat greu combinația, tot scăpam câte un firicel de pe ac, și se agăța firul buclat. 
Ca să fie toate perfecte și să termin târziu, lucrând după ureche am făcut o rochiță mult prea largă pentru Ocean, care este foarte subțirică. Pentru că am oroare să stric, eram deja pe la talie, am adus-o și pe Ilincuta și i-am făcut ei rochița. Ea are o siluetă mai de copil, este ușor mai plinuță, și îi vine foarte bine. Apoi am lucrat alta pentru Ocean, la care am făcut mici modificări în model. Evident că nu mi-am notat nimic, am lucrat după ureche și probând întruna, așa că tot am bătaie de cap dacă vreau să mai fac altele.
După cum vedeți, ele s-au întâlnit undeva pe drum, s-au luat de mână și au plecat împreună spre școală. Arată ca două surori îmbrăcate aproape la fel, și mai au și bentițe in păr identice, făcute dintr-o danteluță rustică foarte îngustă. 


De astăzi au venit ploaia și frigul, așa că le vor prinde foarte bine rochițele grosuțe cu mâneci lungi la școala pădurii


8 comentarii:

  1. Banderole!!! ce dragute sunt. Imi place mult de tot modelul ❤❤
    Rochitele ti-au iesit absolut superbe. Niste mici bijuterii. Cand vine vorba de rochte crosetate mai ales si eu fac FIX la fel. Am cateva modele notate (dar daca vezi notitele te lasi pagubas... hahaha) dar tot asa ca si tine fac. Chiar si la cele tricotate unde am un model si acolo schimb...:))))
    Revenind insa la proiect imi place tare mult. Si acum au amandoua rochite noi. Daca ar fi uniforma, ar fi tare draguta!!

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux, imi place si mie cum au iesit rochitele. Banderolele au fost o inspiratie de ultim moment, pentru ca le tot venea parul in ochi si pentru ca tot nu gasesc ce sa fac cu danteluta aceea, nu ca acum as fi folosit prea mult din ea.

      Ștergere
  2. Rochitele sunt dragute, dar palarioarele fac totul mult mult mai șic 🥰
    Dragute combinatii! Felicitari pentru creatii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am gandit ca bentite, dar au iesit marisoare si pot fi interpretate ca palarioare. Ar fi tare sic o uniforma care ar cuprinde si palarii! Multumesc.

      Ștergere
  3. Ce drăgălașe sunt Ocean și Ilincuta! 😍 Prietene pe viață! 😊
    Rochițele sunt superbe! Culoarea îmi place tare mult! De dantela nu mai zic!

    Ești hazlie! 😃 Să fie totul perfect și să termini târziu! 😃
    Felicitări! 🌹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, se pare ca s-au imprietenit cand si-au luat uniformele de la acelasi magazin!
      Am eu o problema, de cand ma stiu am amanat vesnic lucrurile, parca le fac mai bine in ultimul moment, si cred ca ma sabotez singura si cand ma apuc din timp. De data asta nu a fost chiar un sabotaj, ca am ramas cu dou rochite la final.

      Ștergere
  4. Imi plac rochitele si culorile lor. Imi place mult si povestea! M-a binedispus, ca si bentitele atat de dragalase. Sper sa le placa la scoala!
    O saptamana cu inspiratii!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu asa sper! Asta este si scopul, sa ne simtim bine cand intram aici.

      Ștergere